פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול + סחבת ואי מתן תגובה במשך חודש ימים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במשך יותר חודש ימים אני מנסה לקבל מחברת נטוויז'ן בחזרה את כספי החיובים הכפולים. החברה מכירה בחיוב הכפול, אך משום מה מציעה לי הנחה מיוחדת בפריסה לשנתיים, ולא את זיכוי כרטיס האשראי בסכום החיוב השגוי, כפי שאני דורש. נציגי השירות שמדברים איתי פעם בשבוע לאחר פניותיי הרבות בטלפון ובמייל, תמיד מבקשים שאספר להם מחדש את כל הסיפור, מבטיחים שהפעם תיעדו הכל כנדרש במערכות החברה כך שלא אצטרך לספר את הסיפור מחדש, מבטיחים לחזור אלי תוך 24 שעות... ולא חוזרים בכלל. בקשותיי "לדבר עם מנהל" תמיד נתקלות בסירוב. עם זאת, חשוב לציין שגם המנהלים של החברה פועלים כנראה באותה צורה - עד כה לא קיבלתי שום תגובה לפניותיי במייל לבעלי התפקידים במח' פניות הציבור ובשירות לקוחות (אפילו קבלת הפנייה לא אישרו לי במייל חוזר).
חב' נטוויז'ן חייבה אותי בחיובים כפולים במשך כחצי שנה. החברה לא מתכחשת מעצם העובדה, אך נציגיה סוחבים ומורחים את סיום הטיפול בנושא כבר מעל חודש ימים, גוזלים ממני זמן וכסף, ואף ממשיכים את החיובים הכפולים. זוהי דרך הטיפול של החברה בלקוח ותיק ונאמן (משנת 2003).

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה