פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הפסקת מנוי אינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראש העין המלאכה 15 פארק אפק כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים צלצל אליי נציג מחברת נטוויז'ן להציע הצעה מפתה של שלושה חודשי ספק אינטרנט חינם שאין לי שום מחוייבות ואחריהן אשלם 30 ש"ח עבור השירות.

לא הייתי מעונינת משום שיש לי שתי רשתות בבית ושני ספקים שאני מרוצה מהם.

למרות זאת השתכנעתי.

בתום שלושת החודשים בערך התקשרתי לבקש לבטל את המנוי.

דיברתי עם נציג מטעמכם והוא קיבל את פנייתי. כנראה שהשיחה ניתקה בשלב מסוים ומעולם לא דיברו אתי שוב ואני הסקתי שהמנוי בוטל.

אם תבדקו- תמצאו שלא גלשתי אפילו דקה אחת עם הספק שלכם!

היום, 13/5/12 קבלתי טלפון מנטוויז'ן לגבי השיחות לחו"ל כשהסתבר שאני עדיין רשומה כמנוי אינטרנט.

הועברתי לנציגת שירות אשר אמרה לי מפורשות שהיא אינה יכולה לנתק אותי, רק אם אדבר עם נציג בכיר ולשם כך אני צריכה להמתין.

נותרתי המומה מהמשפט הנ"ל ואני לא מוכנה להמתין לאף אחד ולהבזבז שעות בהמתנה למישהו בכיר שינסה להפעיל את כל מאמציו כדי לשכנע אותי להישאר.

די עם השירות האלים הזה. זה בלתי אפשרי.

אני מבקשת לנתק אותי לאלתר ולהחזיר את כספי.
כספי סוג הנזק :
הפסקה לאלתר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטוזי שם ותפקיד:
פניתה של גברת אשל התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גברת אשל טופלה לשביעות רצונה
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוזין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה