פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מוצר שלא היה לי מעולם נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני יותר מחודש גיליתי בחשבון הויזה שלי שאני מחוייב בממוצע של 85 ש"ח לחודש במשך שנה וחצי (מינואר 2011) על קו טלפון שמעולם לא היה לי ומעולם לא הזמנתי.
מאז כבר התקשרתי בערך 4-5 פעמים לנטוויזן כדי לקבל תשובות והחזר כספי על מוצר ששילמתי ומעולם לא היה לי אבל תמיד חיפפו אותי בזה ש"יחזרו אליי תוך יום-יומיים" אך בפועל אף פעם לא חזרו אליי.
מיותר לציין שמאז שראיתי איך שנטוויזן מתנהלת, התנתקתי מהם אבל תשובה על הטעות והחזר כספי, עוד לא קיבלתי!
מדובר בסכום כסף לא מבוטל שנטוויזן לקחו ממני ללא סיבה והם מתחמקים מאחריות!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על שנה וחצי של חיובים פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר רייך נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
עפ"י בדיקה במערכות החברה עולה כי התקבלה בעבר בקשה להעברת שירותי קו טלפון ביתי בעלות מבעלי המנוי הקודם. לאחר אישור בכתב מבעל המנוי בוצע השינוי כבקשת מר רייך.
בעקבות שיחה עם נציג פניות הובהר הנושא, כמו כן בוטל השירות כבקשת הלקוח. בנוסף הוסדר נושא זיכוי של חיוב עבור שיחות בינלאומיות במנוי.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה