פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי כרטיס אשראי ללא הסכמתי נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.2.11 התקשר אלי עוזי מחברתכם והציג עצמו כאיש מכירות שלכם.
עוזי הציע לי להתחבר לשירותי האינטרנט שלכם בשלושה חודשים ראשונים חינם ולאחר מכן
אחוייב ב-89.9 כל חודש.
אמרתי לעוזי שאיני יודע מה החיוב המדוייק ב-012 אבדוק ושיחזור אלי מחר.
אך עוזי התעקש ואמר שכל עוד לא אכניס את הסיסמה שהוא יביא לי לא אחוייב.
הסכמתי ועוזי הביא לי סיסמא.
עד היום לא הכנסתי את הסיסמא ולא גלשתי דרככם אפילו לא שנייה אחת.
אני מחובר אליכם רק בטלפון ומעולם לא קיבלתי חשבונית מפורטת עד היום מאז שהשתמשתי בשירותים
שלכם.
הייתי רואה את החיובים דרך כרטיס האשראי ולא יכולתי לדעת שמחייבים אותי גם על האינטרנט.
אין לי מושג לאן שלחתם את החשבוניות אם בכלל.
אבקש שתזכוני לאלתר על כל החיובים שביצעתם ללא ידיעתי והסכמתי.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
אבקש שתזכוני לאלתר על כל החיובים שביצעתם ללא ידיעתי והסכמתי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר יעקב טופלה וקיימנו עמו שיחה, במסגרתה סוכם כי יבוצע זיכוי בגין חלק מן החיובים עבור שירות האינטרנט. תגובה:
ראו לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה