פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית השירות שלי איתכם: נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
חווית השירות שלי איתכם:

המכתב הזה נשלח ב 04.06.2012 שעה : 14:00מספר פניה 181461339)
"המכתב מנוסח בלשון חופשית עקב כך שאני רותחת מזעם.-עמכם הסליחה.

תקראו טוב טוב מה ששלחתם לי בחשבונית.
לי הובטח אינטרנט 2.5 ב14.99 שח כולל מע"מ!
מה זה החיוב הזה???????
אם אני קוראת נכון זה עקב בעיה עם האשראי?
אז תודיעו לי! אני ישנה את יום התשלום!!!
אבל שתגבו ממני כל חודש עוד 28 שח לפני מע"מ שזה יותר מפי 2???!!!!!!
מעולם לא נאמר לי ולו בחצי מילה שזה המצב! רק מהחודש התחלתי לקבל חשבונית שאני באמת יכולה לצפות בה (ראו שיחה קומת עם נציגה!)
אני דורשת לאלתר לבטל את כל החיובים בגין "ה"החזר כרטיס אשראי"." או איך שלא תקראו לזה!
במידה והייתם אומרים שזה ככה ניחא.
אך מעולם לא ציינתם זאת ולו בחצי מילה!!!
מייל זה נשלח אליכם במקביל גם בפקס.
אני מצפה להתקשרות מצידכם-תוך 3 ימי עסקים, בנוסף אני דורשת לבטל במיידית כל חיוב שהיה לי או עתיד להיות לי בעבור עניין ה"החזר כרטיס אשראי".
באם דרושותיי לא יענו ראו מכתב זה אזהרה לפני פניה נרחבת לתקשורת ולדין.
יום טוב.

מורן ,
(פה היה מספר הטלפון שלי)"





המכתב הזה נשלח ב5.6.2012 בשעה 8:41 מספר פניה 181505210

"בתאריך 4.6.2012 התקשרה אליי בחורה מאצלכם בעשה 19:54.
שאלה אותי אם זה זמן טוב לדבר.
עניתי שלא כל כך וביקשתי את החזרה שלה בעוד חצי שעה-שעה.
היא אמרה בסדר גמור.
ולא חזרה אליי....
אחלה שירות."

בתאריך 6.6.2012 בשעה 12:44 קיבלתי SMS "לקוח יקר, נא צור קשר עם חברת נט ויזן עקב חוב בטלפון 073-7560112"
אז התקשרתי למוקד ענתה לי בחורה בשם ליאת מצוות "מה אכפת לי בכלל שאת לקוחה" שלא יודעת על מה אני מדברת כי אין לי חוב.
אז הסברתי לה שאתם גובים ממני 28 שח יותר על עניין "החזר כרטיס אשראי". הסברתי לה את כל השתלשלות האירועים.
היא אמרה שהיא תזכה אותי עבור חיוב אחד- אך עליי לדעת שהיו 2 חיובים.
הסברתי לה שהיא צריכה לזכות אותי על שניהם עקב המקרה החריג.
היא אמרה שהיא תבדוק עם המנהלת ו"הקפיצה" את השיחה לשירות הלקוחות לבחורה בשם אילנה מצוות עדי.
היא העבירה את שיחתי למנהל שיחזור אליי תוך 4 שעות זה היה בשעה 13:15.
התקשרה אליי בחורה חביבה בשם לינה. מנהלת כדבריה.
ע"פ לינה- כנראה שבקשות החשבוניות שלי לא תועדו.
וגם מסתבר שמחייבים אותי כל הזמן ב6/7 או ב15/16. כאשר מתחילת החיבור אליכם אני ביקשתי בסביבות ה20. כי ב15 יורד לי אשראי!- וגם זה לא תועד מעולם.
ליאת רשמה כתיעוד במנוי : לקוחה ביררה על חוב אין חוב-הועברה לשירות, היא אפילו לא תיעדה את זה שהיא הבטיחה לזכות אותי על 28 שח.
בנוסף גיליתי לתדהמתי שאני נאיבית מאין כמוני- וחייבו אותי כך מ2010!!!
דברים שלדעתי היו אמורים להיות:

1. לזכות אותי על 2 החיובים של ה28 שח- לא ביקשתי שנים אחורה רק מה שהיה ב2012-עקב כך שלא יידעו אותי על העמלה המגוחכת הזן ועקב כך שלא קיבלתי חשבוניות.
2. בעבור הSMS שאומר שיש לי חוב!- פיצוי עקב כשל שירותי
3. בעבור שירות המכוער של הבחורה שהבטיחה לחזור אליי לאחר שעה/חצי שעה ולא חזרה (כי אז כל הסיפור היה כבר נגמר...)- פיצוי שירות לקוי
4. לפצות אותי בעבור הקפצת השיחה וטרטור לקוחה סתם!- פיצוי טרטור שווא.
במקום זה היא הציעה לי אוזניות/מצלמת אינטרנט ללא רמקולים/עכבר אלחוטי.
לי אין מה לעשות המוצרים ההלו – נחמדים ככל שיהיו...
ולדבריה "זיכוי לא יהיה"- אז ביקשתי מנהל מעליה "אין מנהל מעליי".
אז ביקשתי להתנתק. לפחות את זה קיבלתי...




עלבון, כספי, סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתה של גברת תנעמי התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה
גברת תנעמי וטפל הלשביעות רצונה במוקד שירות הלקוחות
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה