פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן נושא התלונה:
אשטמקר ישראל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשים הזמנתי קו טלפון מחברת נטווזין,הובטח לא שאין כל התחייבות וניתן לנתק בכל רגע בלי שום בעיה
הגיע טכנאי התקין לי מכשיר NATBOX
לאחר חודשים רציתי להתנתק מכוון שקבלתי הצעה טובה יותר מחברה אחרת
מהשירות של נטוויזין עברתי למנהלת לאחר מס שעות ולאחר כמה ניסיונות שיכנוע
שלא עזרו הייתה הסכמה על ניתוק בתנאי שאני יחזיר באופן עצמאי את הנתב לחיפה(אני תושב לוד) ברור לכולם שהחברה מקשה עליי במתכוון בכדי למנוי ממני להתנתק,כשרוצים להתחבר יש להם טכנאי אבל כדי להתנתק אז זה בשירות עצמי
עוגמת נפש סוג הנזק :
הגעת טכנאי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח בחר להצטרף לשירותי הטלפוניה של 013 נטוויז'ן, ולשם כך ביקר בחצרו טכנאי, וזאת לצורך התקנת השירות וללא כל עלות מצידו.
במקרה של ניתוק השירות אין צורך בנוכחות טכנאי, ולכן הלקוח מתבקש לשלוח את מתאם השיחות למשרדינו בחיפה, או להביאו למשרדינו בחיפה או בראש העין.
נושא השבת המתאם במקרה של סיום העסקה בין הצדדים מצוין בחוזה ההתקשרות עם הלקוח, עליו הוא חתום.
תגובה:
בתאריך 21/6/2012 התקבל מתאם השיחות של הלקוח במשרדינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה