פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נטויז'ן שמרו את פרטי כרטיס האשראי שלי ומחייבים אותי למרות שאני כבר לא לקוחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עד לפני כשנה הייתי לקוחה של נטויז'ן ועזבתי. משום מה הם החליטו בניגוד לכל חוק לשמור את פרטי כרטיס האשראי שלי. לפני כחודש התקשרה נציגה והציעה לי במילים האלה: מתנה, חיבור לאינטרנט לחודש, חינם וללא התחייבות. ביררתי שזה לא יעלה כלום, שזה לא ימשיך מעבר לחודש ושלא יחייבו אותי בשקל. כמובן שחייבו אותי. התלונה שלי היא כנגד כמה דברים: שמירה של פרטי כרטיס האשראי שלי, שיקרו לי בעת הצעת המתנה, חייבו אותי ללא הסכמה והחזירו אותי על דעת עצמם להיות לקוחה שלהם. בנוסף כבר כשבוע אני מתקשרת מדי יום ומבטיחים שיחזרו אלי בהמשך היום או למחרת ולא חוזרים אלי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי, מחיקה של פרטיי האישיים לצמיתות, והסבר איך זה קרה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013נטוויז שם ותפקיד:
פניתה של גברת ברקול, התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גברת ברקול הינה מרוצה מהשירות שקיבלה.
תגובה:
פניות הציבור 013נטוויז'ן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה