פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מהשירות שלא בוצע בזמן נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע וחצי התקשרתי לנטוויז'ן כדי להתנתק מהאינטרנט והטלפון, לקחו ממני את כל הפרטים ואמרו שנציג מקשרי לקוחות יחזור אליי בשביל לבצע ניתוק.
ביום שני 25 ביוני חזר אליי הנציג ולאחר שיחה קצרה אמר שיינתק אותי מהשירות וכמו כן הביא לי כתובת למשלוח מתאם השיחות אל משרדי נטוויזן בחיפה. המתאם נשלח יום למחרת.

אתמול התקשרו אליי מנטוויזן והציעו לי להגדיל את חבילת האינטרנט. נאמר לי שהמנוי שלי עדיין פעיל בחברה. כלומר, למרות שלפני יותר משבוע דיברתי עם נציג שהבטיח לנתק אותי מכל שירותי נטוויזן, המנוי עדיין פעל עד היום. אתמול שהתקשרתי לנציג לברר את העניין נאמר לי שנותק רק הטלפון ועל האינטרנט דובר מקודם, דבר שאינו נכון.

כעת האינטרנט גם נותק, אלה החיובים נפסקו מהיום ולא מה-25 ביוני, דבר שאינו הוגן.
כספי סוג הנזק :
ביטול כל החיובים החל מתאריך 25 ביוני פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת 013 נטוויז'ין בע" שם ותפקיד:
פניתו של מר אסכינדזה התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר אסכינדזה טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
חברת 013 נטוויז'ין בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה