פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בניגוד לחוזה נושא התלונה:
דגני אמיר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים התקשר נציג שירות של חברת נטוויזן ואמר כי החברה עתידה להיכנס לשוק הטלפון הבייתי וכלקוח החברה מציעה לי שירות שיחות ללא תשלום.
תחילה התנגדתי, אך הנציג כנראה עשה עבודתו בנאמנות יתר, ואמר שהשירות חינם ואינו מבין מדוע לא להתחבר.
אז התחברתי, והגיע טכנאי להתקנה ללא מכשיר. אמרתי לא שאני לא מעוניין בשירות אם החברה לא מספקת מכשיר. הוא ירד לאוטו לבצע מספר שיחות ובסופן, עלה חזרה ואמר שהיום יום שישי וכבר לא ניתן לספק מכשיר, אך ביום ראשון יגיע המכשיר. הסכמתי.
כמובן שלא בראשון ולא בשני וגם לא בשלישי הגיע המכשיר, התקשרתי להודיע שיגיעו לקחת את המתאם שיחות ושאיני מעוניין בשירות. הם התחייבו שוב שלמחרת יגיע מכשיר, ואכן הוא הגיע.
האמת שלא היה לי שום צורך בשירות אך בגלל שנאמר שהוא חינם לקחתי.
לאחר שלושה חודשים גיליתי גבייה שלא מוכרת לי. מייד התקשרתי ונאמר לי שזה עבור קו הטלפון. אמרתי שמעולם לא נתתי את פרטי הכרטיס שלי ולא ברור לי על מה גבו היות ונאמר לי שהשירות חינם במטרה לבחון את התשתיות.
החברה לא מוכנה בשום פנים ואופן לזכותי, הם טוענים שבהאזנות לשיחות שמעו שהציעו לי את השירות בתשלום, אך אין שום סיכוי שבעולם שנאמר לי או שהייתי מסכים לשלם על שירות שכלל אין לי בו צורך.
האמת שאני ממש מעוניין לגשת לתביעות קטנות וללכת עד הסוף עם הנושא.
החברה ניצלה את פרטי הכרטיס שהיו בידה מתוקף היותי לקוח של האינטרנט וחייבה עבור שירות בניגוד לכל הסכם.
כמובן שהחברה מסרבת להשמיע לי הקלטות.
זה פשוט לא להאמין איזה התנהלות וכמה שיחות ניהלתי מול החברה וכמה זמן המתנה בזבזתי, אך אני נחוש ללכת מולם עד שכספי יוחזר לי.
כספי סוג הנזק :
החזר מלא של כל חיוב שנעשה בניגוד לסיכום (כל תשלום עבור קו הטלפון) פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה