פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מיותרים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות של חברת נטוויז'ן משנת 2003 לשירות אינטרנט.
בחודש 3/2009 פנה נציג מטעם חברת נטוויז'ן בהצעה של מבצע שיחות בינלאומיות ובתמורה נקבל אינטרנט חינם למשך 3 חודשים כאשר בתום תקופת ה-3 חודשים אנו נמשיך לשלם את תשלום האינטרנט כרגיל, הנציג מטעם החברה לא טרח לעדכן שבמעמד ההצעה נפתחים לי כלקוח 2 מספרי מנוי/לקוח וכמובן את המשמעות של חיוב כפול לתשלום אינטרנט.
כמובן שבתום 3 חודשי המבצע לעניות דעתי והבנתי , אנו חוזרים למתכונת הרגילה ובו אנו משלם עבור המנוי* שבו אנו משתמשים משנת 2003 ללא צורך להתקשר על מנת לבטל את אחד המנויים (לא הוסבר לי שעל שמנו קיימים 2 מנויים).
עלי לציין שבמהלך השנים חברת נטוויז'ן התקשרו והמשיכו להציע הצעות ושירות שונים ובכל פעם עבור מס' לקוח שונה
ולא טרחו להסביר את המשתמע מכך כאשר בפועל הם ידעו שמס' מנוי אחד אינו בשימוש כלל.
(במשך כל התקופה היה שימוש בשם המשתמש הראשון).
בהתקשרות לאחרונה עם חב' נטוויז'ן לצורך הגדרת שם משתמש וסיסמא בעקבות החלפת תשתית של אינטרנט לבזק, ברצוני לציין שאנו אנשים מהדור שאינם בקיאים בכל מה שקשור בנושא הטכנולוגיה ובנינו אביעד הוא המבין בכל הנושאים האלה (אביעד שירת בצה"ל והיה עסוק בעבודה מבצעית) ולכן על מנת להגדיר את הנתב ביקשנו מנטוויז'ן את השם משתמש וסיסמא והם מסרו שם משתמש וסיסמא שהיו מעודכנים במספר לקוח השני וגם פה לא טרחו להסביר שמדובר בשם משתמש חדש וכמו כן בעוד מנוי נוסף לחיוב.
החשבוניות הגיעו לתיבת המייל אשר לא ידענו על קיומה, כי לא יידעו אותנו על 2 שמות משתמש ולכן גם לא יכולנו לדעת שאנו מחויבים פעמים. בשיחה עם נציג החברה נאמר שהחשבוניות נשלחו גם לכתובת הדואר-בפועל לא קיבלנו חשבונית נוספת, בנוסף עלינו לציין כאשר ניסינו לשחזר את החשבוניות דרך האינטרנט גילינו שמשנת 2011 הכתובת מעודכנת לזיכרון יעקב-אך מעולם לא גרנו או הודעתי על שינוי כתובת(בכל שיחה ביקשתי מהחברה הסבר על הכתובת שרשומה על החשבונית עם הכתובת השגויה, התשובה שנמסרה הם שאנחנו עידכנו את הכתובת- הייתכן? הרי מאז ומתמיד אנו גרים בהרצליה).
חשוב לציין שאנו לא נוהגים לבדוק את חיובי כרטיסי האשראי ובכלל, מפאת קוצר זמן ולכן גם את העובדה שאנו מחויבים פעמיים בחודש לא גילינו.
לאחרונה החלטנו לעשות סדר וכן לבדוק חיובים בחברות התקשורת ובכלל ואז גילינו את השתלשלות העניין (מהמידע שקיבלנו מנציגי שירות הלקוחות של נטוויז'ן וחלק מהמידע באמצעות החשבוניות שרק לאחרונה גילינו את קיומם דרך אתר האינטרנט של נטוויז'ן).
לאחר שיחות עם נציגים שונים מטעם החברה הם טוענים שזו אחריות שלנו שלא בדקנו את החיובים הכפולים
האם זה מעניינם איך אנו מנהלים את עצמנו? האם זו לא אחריות של חברה לידע לקוח שקיימים שני מספרי לקוח ובמקביל גם נחוייב בהתאם?
בתאריך 15.07.12 נציג מטעם פניות הציבור של החברה ניסה לעניין אותי בפשרה של קבלת שירות אינטרנט חינם למשך שנה כפיצוי והקציב לי שבוע להחזיר תשובה בנושא,
כלקוח ששילם במשך כ-3 שנים כ-5000 ₪ ללא כל תמורה על רשלנות של חברה הפיצוי לא נראה הולם את הנזק הכספי שניגרם לי ולכן אני מבקש מכם את ייעוצכם בנושא.
לתשובתיכם אודה
אתי ראובן
בשם אליהו ראובן

*שם משתמש וסיסמא של ספק האינטרנט
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
מר ראובן הצטרף לשירות האינטרנט של חברת נטוויז'ן בשנת 2003 ולשירות השיחות לחו"ל של חברת 013 ברק בשנת 2007.
עם איחודן של שתי החברות, שני השירותים המשיכו להיות מסופקים למר ראובן בשני מספרי לקוח וחשבוניות חודשיות נשלחו כדרך קבע לכתובת המעודכנת.
בחודש 3/2009 בחר מר ראובן להצטרף לשירות אינטרנט אשר עודכן לבקשתו על גבי מספר הלקוח אשר שימשו לצורך שיחות לחו"ל. מר ראובן לא ביקש לבצע איחוד של שני מספרי הלקוח בכל שלב וכן לא פנה לצורך ניתוק של אחד משני שירותי ההאינטרנט בגינם חויב.
בשיחתה עם אחראי פניות הציבור, גב' ראובן ציינה שבידיה חשבוניות בעבור 2 המנויים, בהן חיוב בעבור שירות האינטרנט בכל אחד ממספרי הלקוח.
תגובה:
כמחווה של רצון טוב, לגב' ראובן הוצעה הטבה של 12 חודשי גלישה בעבור ספק האינטרנט 013 נטוויז'ן, הצעה אשר גב' ראובן בחרה לחשוב עליה למשך שבוע. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה