פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים חוזרים לא מוצדקים, על שירותים שלא קיבלתי! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר בירורים והשוואות רציתי להתחבר לאינטרנט וטלפון של החברה, לאחר סגירת מסלול עם נציג השירות ומתן כל הפרטים האישיים שלי כולל כרטיס אשראי התברר כי הנציג לא הציג בפני את כל הנתונים הנכונים ורצה לחייב אותי בהתקנה חד פעמית בעלות 200 ש"ח, לאחר שהתוכנית היתה כוללת התקנה חינם, עקב סיבה זו החלטתי לבטל!! את ההזמנה ולא להתחבר כלל לנטוויזן.
אך מאז הם מחייבים אותי כאילו אני לקוחה שלהם כשלמעשה אפילו לא התחברתי לשירות.במשך חמישה חודשים הייתי בטלפונים כל חודש במשך שעות ארוכות כאשר ראיתי את החיוב החודשי והסברתי מחדש את המצב, בשלושת החודשים הראשונים כל פעם מחדש הבטיחו לי זיכוי על החיוב וכמו כן שיבטלו לי את המנוי שלא היה אמור להיות קיים מלכתחילה.
לאחר 4 חודשים כשהחיובים והבטחות השוא שינתקו אותי לא נשאו פרי החלטתי לחסום את נטוויזן בכרטיס האשראי על מנת שלפחות לא ימשיכו לחייב אותי על שירות שאינני מקבלת.הודעתי לחברה על חסימתם ובקשתי שוב לקבל את החיוב האחרון ע"ס 80+ ש"ח לחשבון הבנק שלי וכמו כן שינתקו את המנוי שלא פעיל אך לא זכיתי לתגובה או להחזר החיוב. האמת שהתייאשתי מלהמתין לנציג בטלפון או לקבלת כספי חזרה וכיום אני מתנחמת בעובדה שהם אינם יכולים לחייב אותי עוד....
אני רוצה לקבל אישור רישמי שהמנוי באמת מבוטל כמו שהובטח לי בפנייתי האחרונה אליהם וכן לקבל את כספי חזרה.
+כספי+עוגמת נפש סוג הנזק :
סידור ההחזר הכספי וקבלת אישור בכתב על ניתוק מוחלט. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור חברת 013 שם ותפקיד:
פניתה של גב' נדב התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' נדב טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
פניות הציבור חברת 013 נטוויז'ן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה