פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב לא שלי 2 נושא התלונה:
מלכה רועי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה שהגשתי באתר אכן נעשתה פנייה מצד חברת נטוויזן אליי ובשיחה עם אחראי פניות הציבור של החברה למעט הקשבה לבעיה לא נעשה שום בירור כן קיבלו ממני את צילום תעודת הזהות שלי ועוד מסמך המעיד על כך שהחוב אינו שלי.אציין כי למעט מילויי חובתם בעת הגשת תלונה לאתר הם יצרו עימי קשר רק כדיי לסמן וי על כך שהם דיברו עימי משאני מנסה לשוב ולתפוס אותם עם השארת הודעות אין תגובה .עקב כך החלטתי להפעיל את תלונתי על ידיי עורך הדין שלי וכמו כן על ידיי דובר מקום העבודה שלי לא אוותר להם על שקל .
כספי סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
לאחר שקיבלנו את המסמכים הדרושים ממר מלכה, נמצאה כי חובו של מר מלכה, אותו שילם לאחרונה, היה חובו שלו.
על כן תלונתו נמצאה לא מוצדקת.
תגובה:
מתואר לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה