לא מצליח להתנתק מנטויז'ן - נציגה שניתקה את השיחה במקום את המנוי |
נושא התלונה: |
פרץ ערן |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
התקשרתי לנטויז'ן בתאריך 10.8.12 לברר פשר העלאת חיוב. משלא הסכמתי עם ההעלאה ביקשתי להתנתק.
לאחר מספר נסיונות של הנציגה לשכנע אותי לא להתנתק, הבינה כי אני נחוש. אז אמרה לי "ברשותך, נא המתן". אני לא הרשיתי, אך היא כמובן לא באמת שאלה. אחרי דקות ארוכות של המתנה לצילי ג'ינגל של נטויזן, התייאשתי.
אני בטוח שהנציגה עשתה זאת במכוון כדי שלא יירשם על שמה ניתוק!
בזבזתי את זמני וכספי לשווא: 30 דקות סך הכל, של המתנות ושיחה על חשבוני.
לאחר מספר דקות חזר אלי מספר של נטויז'ן אך אחרי צלצול אחד נותקה השיחה. שוב, מאמין שהנציגה יצאה ידי חובה והתחמקה מניתוק של לקוח על שמה!
בשורה התחתונה, לא מצליח להתנתק מנטויז'ן. מה עושים???
|
לנתק אותי או |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|