פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצליח להתנתק מנטויז'ן - נציגה שניתקה את השיחה במקום את המנוי נושא התלונה:
פרץ ערן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
התקשרתי לנטויז'ן בתאריך 10.8.12 לברר פשר העלאת חיוב. משלא הסכמתי עם ההעלאה ביקשתי להתנתק.
לאחר מספר נסיונות של הנציגה לשכנע אותי לא להתנתק, הבינה כי אני נחוש. אז אמרה לי "ברשותך, נא המתן". אני לא הרשיתי, אך היא כמובן לא באמת שאלה. אחרי דקות ארוכות של המתנה לצילי ג'ינגל של נטויזן, התייאשתי.
אני בטוח שהנציגה עשתה זאת במכוון כדי שלא יירשם על שמה ניתוק!
בזבזתי את זמני וכספי לשווא: 30 דקות סך הכל, של המתנות ושיחה על חשבוני.
לאחר מספר דקות חזר אלי מספר של נטויז'ן אך אחרי צלצול אחד נותקה השיחה. שוב, מאמין שהנציגה יצאה ידי חובה והתחמקה מניתוק של לקוח על שמה!
בשורה התחתונה, לא מצליח להתנתק מנטויז'ן. מה עושים???
לנתק אותי או פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור חברת 013 שם ותפקיד:
פניתו של מר פרץ התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר פרץ טופל לשביעות רצונו
תגובה:
פניות הציבור חברת 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה