פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הרשאה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
משנת 2003 היתי בקשר עם חברת ברק 013 לתקופה מסויימת בקבלת שירותי אינטרנט.
בהמשך ביצעתי באמצעותם שיחות לחו"ל.
לפני כחודש שמתי לב (נכון, זו השמתי שלא ראיתי) שהחל מחודש 5/2011,מחייבים אותי בכל חודש בחודשו ב- 5.93 ש"ח.
אינני יודע על מה ולכן פניתי אליהם בבקשה להפסיק את החיוב וכן להחזיר לי את הכספים.
מסרתי להם שלעולם לביקשתי ולא התחייבתי על שום תוכנית ושאני מבקש שיוכיחו לי שזה אחרת.
התחייבו לחזור אלי תוך 72 שעות אך ברור שלא חזרו אלי.
פניתי הליהם שוב אליהם דרך מכירות ובקשה להעביר אותי לשירות לקוחות (ברור שלא עונים ישירות).
נמסר לי שלא מצאו שום הוכחה לכך שאני נרשמתי ושהם יטפלו בנושא במקום.נאמר לי שבמיקרים כאלה מחזירים עד 50% מהסכום!! (חמישים חמישים?).עניתי שאני דורש החזר 100% כיוון שחוייבתי לא לפי בקשתי. נתנו לי להמתין על הקו מספר פעמים דקות רבות כדי "להיתייעץ עם המנהל".בסופו של דבר נאמר לי שלא מוכנים להחזיר לי כלום.
אני מציין שלא קיבלתי לעולם שום קבלה מהם, אפילו המייל שלי אין להם.
הם ניצלו את ההרשאה שהיתה להם מ-2003 ע"מ לחייב אותי דרך הכרטיס האשראי שלי ללא הסכמתי ואני רואה זאת כפשע והפרת אמון.
אני דורש לקבל פיצוי על כך.
מספר לקוח:11061010
מספר פנייה:185140388
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר 100% פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
013 נטוויז'ן בע"מ פניו שם ותפקיד:
פניתו של מר קולקר התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר קולקר טופל לשביעות רצונו
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה