פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת להתנתק מספק האינטרנט וקו הטלפון הבייתי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.07.12 ביקשתי לנתק את האינטרנט וקו הטלפון הבייתי עקב מעבר דירה. בשיחה זו נאמר לי כי תאריך זה (26.07.12) אינו קרוב מספיק לסוף החודש ועלי להתקשר שוב קרוב יותר לסוף החודש. (אני חייב לציין כי בקשה זו נשמעה, ועדיין נשמעת לי תמוהה ביותר.) ע"פ בקשת החברה חיייגתי שוב בתאריך ה-28.07.12 וחזרתי על בקשתי להתנתק, בשיחה זו הוצאו לי הטבות ובקשו ממני לשקול להקפיא את החשבון. השבתי בצורה ברורה ונחרצת כי אינני מעוניין בהצאות אלו וברצוני להתנתק הן מהאינטרנט והן מקו הטלפון. ע"פ בקשתי הובטח לי, בשיחה זו, כי האינטרנט והטלפון ינותקו ולא אראה כל חיוב בחודש הבא. כמו כן נאמר לי בשיחה ארוכה ומתישה זו שיצרו איתי קשר ממחלקת שימור לקוחות תוך 48 שעות, חזרתי ושאלתי את נציג החברה מה משמעות העיניין והאם יש סיכוי שלא אנותק או אחוייב אם לא תתבצע שיחה זו, תשובתו הייתה שזה חלק מהליך ההתנתקות מהחברה אבל אני לא אחוייב בחודש הבא, שיחה עם שירות שימור הלקוחות לא התבצעה עד היום אולם להפתעתי הגמורה החיוב בחשבון כן בוצע למרות שהובטח לי באופן ברור שזה לא יקרה. אציין שמכיוון שראיתי שיחה שלא נענתה באחד הימים ממספר של נטוויזן ניסיתי לחזור אליהם ואחרי שהתייבשתי בטלפון מעל חצי שעה ללא מענה החלטתי לנתק את השיחהת בידיעה שלא משנה אם ענו לי או לא - לא אחויב בחודש הבא. לאחר קבלת החשבונית התקשרתי היום, לאחר המתנה ממושכת התנהלה שיחה עם נציגת שירות, הסברתי לה את כל השתלשלות האירועים אולם היא אמרה שאין ביכולתה לבצע את הניתוק. ביקשתי ממנה להעביר אותי לגורם שיוכל לנתק אותי או גורם בכיר ממנה שיוכל לעזור לי אולם היא החזיקה אותי מעל 50 דקות על הקו ולא הצליחה למצוא לי מענה. הסברתי לה את דחיפות העניין מכיוון ששבוע הבא לא אהיה זמין עקב מילואים היא הבטיחה לי שאין לי מה לדאוג ויחזרו אליי עוד היום. למרות שהשיחה התנהלה בשעות הבוקר בסביבות 09:00 בבוקר טרם חזרו אליי, השעה 21:00. לדבריה האינטרנט נותק והטלפון לא - הסברתי לה שהיא יכולה להאזין לשיחה שביקשתי להתנתק שם היא תוכל לשמוע שביקשתי להתנתק משני הדברים (אינטרנט וטלפון). לסיכום בזבזתי שעות ארוכות בשיחות טלפון ובהמתנה מול נציגי שירות - שעות יקרות על חשבון שעות העבודה שלי, בקשתי הברורה והמפורשת לא טופלה עד לרגע זה ועוגמת הנפש שלי והתסכול גדול והעצימו בכל שיחה שהתארכה ובנוסף גם נגבה ממני כסף מיותר!
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר כספי מלא ,פיצוי על שיחות הטלפון המתמשכות, בזבוז הזמן ועוגמת הנפש. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתו של מר מרגלית התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר מרגלית טופל לשביעות רצונו
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה