פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נטויזן מכניסה יד לכיס ללא הסכמת הלקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה החלפנו את ספק האינטרנט מנטויז׳ן לבזק בינלאומי, והתחלנו להיות מחוייבים החל מחודש דצמבר 2011 ע״י בזק בינלאומי וחיובים לנטויזן נעצרו(דרך באנדל עם בזק), גלשנו כשמונה חודשים דרך בזק בינלאומי וחוייבנו על ידם בכרטיס אשראי. לתדהמתי,ראיתי חיוב של 5.90 בכרטיס אשראי בתאריך 15/8 לטובת נטויזן.כאשר התקשרתי לברר מדוע חוייבתי נאמר לי ע״י נציגה בנטויזן כי נגמר הבאנדל ואנו שוב קשורים לנטויזן.בשיחה עם נציג בחברת בזק ובחברת בזק בינלאומי נאמר לי שזה לא יתכן ואנו קשורים לספק בזק בינלאומי ומחוייבים בהוראת קבע אליהם ולא לנטויזן.שוב התקשרתי לנטויזן והסברתי כי יש לי את כל הקבלות וכל חיובי כרטיסי האשראי וניתן לראות כי התנתקנו כבר בחודש דצמבר ולא ביקשנו להתחבר שוב לנטויזן לכן אני דורשת שינתקו אותי באופן מיידי.אציין כי קיבלתי חיוב נוסף בכרטיס אשראי ע״ס 60 ש״ח וכאשר דרשתי החזר נעניתי בשלילה.הנציגים סירבו בתוקף להחזיר את הכסף ולדרישתי לדבר עם מנהל נעניתי שמנהל יתן לי אותה תשובה ואנו קשורים לנטויזן.בחברת בזק נאמר לי שאנו לא קשורים לנטויזן מאז שביקשנו לעבור לבזק בינלאומי.והוכחה לכך היתה העובדה שלא קיבלנו חיובים מנטויזן למשך 8 חודשים.המשמעות היא שנטויזן ידעו שהתנתקנו מהם.
כיצד יתכן שחברה שומרת מספר כרטיס אשראי גם לאחר שלקוח מתנתק?
כיצד יתכן שחברה מחייבת כרטיס אשראי על דעת עצמה ללא הסכמת הלקוח ומבלי לשאול אותו לפני כן?
ולאחר מכן כאשר ביקשתי שינתקו אותי באופן מיידי הנציגה סירבה וניסתה לשכנע אותי להישאר ?היה לי ויכוח עם הנציגה שניסתה בכוח להשאיר אותי בנטויזן אף על פי שהבהרתי לה שלא ביקשתי מלכתחילה ולא רוצה להיות קשורה לנטויזן בשום צורה.
זו לא הפעם הראשונה שיש לי בעיה מול נטויזן.לפני מספר שנים התקשרתי לחברה בכדי לקבל סטרימר שהבטיחו בפרסומות ללקוחותיהם אולם נאמר לי בשיחה שלא מדובר על לקוח קיים אלא לקוח חדש.בשיחה הנציג ניסה למכור לי אנטי וירוס ואני סירבתי אולם התחלתי לקבל חיובים בכרטיס אשראי וכאשר שאלתי על מה החיובים נעניתי שזה עבור הרכישה של אנטי וירוס.
לטענתי כי לא רכשתי שום מוצר נאמר לי שאכן רכשתי ולא קיבלתי את הכסף בחזרה.ואף אמרו שהשיחה מוקלטת אולם אני לא יכולתי לקבל את הקלטת.
אני מבקשת לעשות בירור מול חברת נטויזן ולבדוק מדוע הם מכניסים יד לכיס של לקוח לשעבר ללא הסכמתו.זו עבירה פלילת ושמה גניבה.
לא רציתי ולא ביקשתי להתחבר לנטויזן כמו שלא הסכמתי לרכוש אנטיוירוס.
הנציגים בחברת נטויזן מתוכנתים למכור בכל מחיר גם ע״י רמאות והטעיית הלקוח,הכנסת יד לכיס של הלקוח,שמירת מספרי כרטיסי אשראי לצורך חיובים עתידיים ועשיית רווח לחברה באמצעות רמאות.ומסתבר שאני לא היחידה שנפלה או שתיפול בפח.
החזר כספי לחיובים שבוצעו ללא הסכמתי ונקיטת אמצעים או תביעה ייצוגית נגד נטויזן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ברקו התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
פנייתה של גב' ברקו טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה