פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בעבור שיחה לחו"ל שלא התבצעה ולא אושרה על ידי נושא התלונה:
יוגב אורן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי חשבונית מנטוויז'ן עבור קו הטלפון בדירתי ולהפתעתי היה שם חיוב על שיחה לירדן מטלפון לא מזוהה. התקשרתי לנציגה והיא אמרה לי שהיא תנסה להתקשר למספר שמופיע בחשבונית כדי לברר את פשר השיחה. הנציגה חזרה אלי כעבור דקה לאחר שאדם ענה לה בערבית וניתק. אין לי מכרים / קרובי משפחה דוברי ערבית. הנציגה טענה שניתן היה לבצע את השיחה אך ורק אם יודעים את מס' כרטיס האשראי שלי (אני משלם דרכו את החשבון), ושכדאי לי לבדוק זאת בבנק.
בדקתי מהר בבנק וגיליתי שלא נעשה שום שימוש נוסף בכרטיס האשראי (תמוהה שזה כל מה שיעשה מישהו שמחזיק בכרטיס במס' האשראי שלי).
למחרת כשדיברתי עם הנציגה היא אמרה שעלי לבקש מחברת סלקום (השיחה בוצעה דרך מס' של סלקום) אישור שהמס' הנ"ל לא שייך אלי ולפקסס להם את האישור על אי בעלות על הקו.
למה אני צריך לבזבז זמן בגלל טעות של נטוויז'ן? למה אני צריך להוכיח להם דברים ברורים מאליהם שהם יכולים לברר בעצמם (אני בטוח שהם יכולים לפנות בעצמם לסלקום כדי לברר האם יש לי בעלות על הקו הנ"ל).
מדוע הקו כל כך פרוץ שניתן לבצע שיחות לחו"ל ללא אישור בעל הקו? איפה האבטחה???
התאכזבתי מהתקלה ומהטיפול בה.
אני דורש החזר כספי מלא על החיוב השגוי שבוצע וביטול האפשרות לחייג לחו"ל מהקו שלי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת 013 נטוויז'ן בע" שם ותפקיד:
פניתו של מר יוגב התקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה.
מר יוגב טופל לשביעות רצונו
תגובה:
חברת 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה