פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש בכרטיס אשראי של לקוח לאחר 3 חודשים מהניתוק נושא התלונה:
עמיר ארז אמיר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
התנתקתי מחברת נטוויזן בחודש יוני 2012 בעקבות חיוב על שירות שלא סוכם בנינו. לאחר שלושה חודשים ספטמבר 2012 חויבתי בנטוויזן מכרטיס האשראי שלי למרות שאיני לקוח של החברה מיוני. שהתקשרתי לבדוק מדוע חויבתי קיבלתי תשובות הזויות מנציגת השירות לקוחות. ביקשתי במעמד השיחה למחוק את פרטיי מהמערכת כולי תקווה שהסיוט הזה יפסק
כמובן שברצוני לקבל את מלוא הכסף שנגנב !!! ממני
במידה ולא יזוכה כרטיס האשראי שלי על מלוא הסכום אאלץ לפנות לתביעות קטנות.

ארז עמיר
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא של הסכום שנגנב מכרטיס האשראי שלי ומחיקת פרטי הכרטיס ופרטים האישיים מהמערכת פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת 013 נטוויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פניתו של מר ארז התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר ארז טופל לשביעות רצונו
תגובה:
חברת 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה