פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה על חברת נטויז'ן נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד יום רביעי 14/11/12
לכבוד אתר תלונה
שלום וברכה
הנידון: המשך תלונה על חברת נטויז'ן
בהמשך לתלונה ששלחתי לפני יומיים ביום שני 12/11/12, על הליקוי במתן שרות ללקוח של חברת נטויז'ן, רציתי לשתף אתכם בסחבת שסחבו אותנו ביומיים האחרונים.
מיד אחרי ששלחתי לכם את התלונה, התקשרה אלינו נציגה של חברת נטויז'ן (כזכור, יותר מ24 שעות אחרי שהבטיחו שיתקשרו) כדי לתאם איתנו מועד לקבלת שרות ע"י טכנאי בביתנו. קבענו ליום שלישי (אתמול) בין 10:00 ל12:00 לפני צהריים. הגיע טכנאי בשעה 11:30, הפעם, נשארתי בבית כדי לראות שהבעיה נפתרת אחת ולתמיד. הטכנאי, כלל לא ידע מדוע נשלח אלינו, וההייתי צריך לספר לו שוב מתחילה: מה קרה, ומה אני רוצה עכשיו. עד שהטכנאי הבין, שאני פשוט רוצה את המספר שלי, שרכשתי לפני 3 שנים ושניתקו לי אותו ללא רשותי ואישורי, ארך כמה דקות, והטכנאי הרים טלפון לחברה כדי לנסות לסדר את זה. אחרי הצהרות חוזרות ונשנות, שאנו מעוניינים אך ורק במספר הזה, ולא שום מספר אחר, נח יותר או פחות, ואחרי איום ברור על החברה, שאנו נעזוב אותם לטובת חברת תקשורת אחרת, הסביר לנו הטכנאי, שהאפשרות היחידה היא שחזור של הקו, וזה יארך כ3 שעות. חתמנו על מסמך, שמתעד את השירות שקיבלנו, ואת ההבטחה שזה ייקח כ 3 שעות, והטכנאי הלך. בשעה 7:00 התקשרנו לחברה כ7 שעות אחרי שהטכנאי עזב, כדי לברר מדוע הקו המקורי עדיין לא פועל? ונעניתי ע"י נציגה שאמרה לי, ששחזור לוקח זמן ,והיא מאד מצטערת אבל, הקו לא יחזור לפעול לפני יום חמישי(!) במילים אחרות: 10 ימים בלי הטלפון שלי!!!
וכאן אני תמה: איזה פיצוי מגיע לי על הסחבת המוגזמת הזו?!
אם אפשר לשחזר את המספר מדוע הציעו לי את זה רק עכשיו ולא לפני יומיים שלושה ?
ושוב תודה על הבמה
ובתקוה שלא יהיה פרק המשך לתלונה...
מוטי מביתר
0548468250
כספי ועגמת נפש אדירה סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה