פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב בסכום פי 3 לאחר תלונה באתר והבטחה של נטויז'ן לבטל הכל. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
כתבתי מכתב תלונה על נטויז'ן כאן באתר (תלונה מספר 79) בתאריך12\11\6 . התקשרו עליי מתלונות הציבור של נטויז'ן והבטיחו לי להחזיר את הסכום שהם הורידו למרות שאני לא מחובר אליהם.
כאן באתר הם כתבו שאני (הלקוח ) "טופלתי לשביעות רצוני " ,אבל לא היה ברצוני לשלם פי 3 מהסכום שהבטיחו לבטל.
זאת אומרת שבמקום לקבל את ההחזר של הכסף ,נטויז'ן חייבו אותי עוד שלוש פעמים באותו חודש.
נזק כספי, בזבוז זמן, עלבון וחוצפה יתרה. סוג הנזק :
התחייבות בכתב על החזר כספי+ פיצוי כספי + התנצלות בכתב. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן שם ותפקיד:
פנייתו של מר אפטר נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
לאור בעיה טכנית חויב מר אפטר בעבור חשבונית 112012, במנוייו של מר אפטר בוצע החזר כספי בגין החיוב השגוי.
מר אפטר טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
בכבוד רב,
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה