פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה מיותרת שנה מיום בקשת ההתנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה התקשרנו לבטל את שירותי האינטרנט ( לא הייתה לנו קליטה בבית ובכל פעם שהתקשרנו לא עזרו לנו ולא פתרו את הבעיה).
מבזק הספק ניתקו אותנו בשנייה שבקשנו.
מאז עברנו דירה ולא ממש עקבנו אחרי הדואר, להפתעתי כשהלכתי לאסוף את בדואר מהכתובת הישנה גיליתי שממשיכים לגבות ממני במשך שנה שלמה למרות בקשתנו להתנתק.
כשיצרתי קשר עם החברה הנציגה טענה כי אין תיעוד לבקשתי וכי אינני דוברת אמת והפנתה לשימור לקוחות, חזר אליי ליאור שטען כי קיים חוק אחריות לקוח ושלא מעניין אותו אם השתמשתי בשירות או לא ושלא פניתי להתנתק ואין לו מה לעשות בנידון.
כאמור מהספק בזק התנתקתי ולא היה לי שום שימוש או אפשרות להשתמש רק בשירות של נטויזן .
מיותר לציין שאינני מקבלת את התשובה ואני דורשת החזר הוגן על כל התקופה בה לא היה שימוש בשירות.
השירות המזלזל ביותר שקבלתי בחיי!
שימו לב, המנוי על שם בעלי קמחי גולן ת.ז 066156589
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בלבד, לא מעוניינת בשירות שלהם מעולם! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור, חברת 013 נטוויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פניתו של גב' קימחי התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' קימחי הצטרפה לשירות האינטרנט בשנת 2010 בהתחייבות לשנה.
לאור פניתכם שוחחתי עם גב' קימחי.
גב' קימחי פנתה בתאריך ה- 24.12.2012 לביטול השירות, ומנויה בוטל.
פניתה של גב' קימחי טופלה .
תגובה:
פניות הציבור, חברת 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה