פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג מהירות האינטרנט ללא ידיעתי וחיוב לאמוצדק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
במהלך חודש דצמבר פנתה ביתי בשמי , לחברת נטויז'ן בבקשה לבדוק מדוע חוייבתי ב- 79 ש"ח בגין חבילת הגלישה . הנציגה שאיתה דיברה הסבירה לה כי ב23.09 שודרגה מהירות הגלישה ל- 30 מגה לבקשתי .
הסברתי לה שאני מעולם לא הסכמתי לשדרג את המהירות אולם היא התעקשה שוב ושוב כי אצלם מתועד שהסכמתי . ביקשתי שיוציאו את ההקלטה אולם היא לא הסכימה והציעה לי מבצע אחר . הסכמתי לקבל את המבצע אבל רק בתנאי שתוציא את התיעוד של השיחה ותזכה אותי בהתאם . היא כמובן לא הסכימה .
לאחר מספר ימים כשראיתי שעדיין לא ניתקו אותי פניתי שוב לחברת נטויז'ן ואז דיברתי עם נציג אחר בשם עאטף שניסה שוב לשמר אותי עם מבצע . הסברתי לו שוב את כל מה שהסברתי לנציגה הקודמת אבל גם הוא חזר על אותם דברים "אצלנו מתועד שביקשת לשדרג"
אני דורשת מחברת נטויז'ן שתוציא את ההקלטה ושתוכיח שאני ביקשתי לשדרג . במידה והחברה לא מסוגלת להוכיח זאת שתחזיר לי את כל הכסף שגבתה ממני.
בנוסף לכך חשוב להדגיש שבחברת הכבלים אני גולשת רק על 12 מגה ולכן אין שום סיכוי שאסכים לשדרג ל- 30 מגה.
זיכוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור חברת 013 נטוויז'ן שם ותפקיד:
פנייתה של גב' אבייב התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' אבייב הינה מנוי בחברתינו משנת 2009
ונגה לעדכן את עסקותיה מעת לעת.
בתאריך ה- 23.9.2012 שוחחה גב' אבייב עם נציגת שירות לקוחות והוסכם על שדרוג מהירות גלישה ל 30 מגה.
בתאריך 02.01.2013 פנתה גב' אבייב לביטול השירות
לאור פנייתכם שוחחתי עם גב' אבייב
עודכן כמחווה שירותית זיכוי בגין הפרשי החבילות.
תגובה:
פניות הציבור חברת 013 נטוויז'ן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה