פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום כוזב לחברת אינטרנט נטויזיון נושא התלונה:
ארביב גבי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני התאריך הנ"ל ביקשתי להתנתק משירות האינטרנט של 013
דיברתי עם אינסוף נציגים שניסו להניא אותי מהחלטתי. חלקם בנועם וחלקם באופן אגרסיבי. לבסוף הודעתי שאני מחובר כבר ל012 ולכן מבקש לנתקני. הם שוב ניסו באופן מאוד אגרסיבי להשאירני בחברתם אך אני עמדתי על שלי להתנתק. ולבסוף נאמר לי שאנוכי מנותק מהם. דבר שהתברר לי לאחרונהשלא כך הוא. והרני מחובר אליהם ומשלם לשתי חברות דמי מנוי מזה 20 חודשים.גם עכשיו כשנודע לי העניין לקח יותר משבוע של בירורים עם כל מיני נציגים שהציגו עצמם כבכירים או בכירים ביותר. כשאמרתי בנחרצות שאינני מעוניין להישאר ב013 הם אמרו שלא ניתן לעשות דבר וגם זאת בנופת צופים ובחלקלקות ועלי לשאת בתוצאות....
אני קורא את כל התלונות ואני נוכח לדעת שזו שיטה אצל נטויזיון להשאיר לקוחות כבני ערובה וכנראה ההוראה היא להשאירם בכל מחיר.
ולעניין,אני מודה שיש לי חלק במצב שכן אני נתתי שיעשעו בי מעשה מגונה ולא שמתי לב לכך. אני נשמר מאוד מגורמים עבריינים אבל לגורמים "מכובדים" הייתי פחות זהיר, ואכן הם ניצלו את תמימותי וגזלו אותי
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פניתו של מר ארביב התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
פניתו של מר אביב טופלה על ידי מנהל בשירות הלקוחות
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה