פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא בצדק (גניבה לאור יום) נושא התלונה:
מזור איתי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/3/13 קיבלתי בדואר מכתב מניטויזאן שהחיוב הבא הולך להיות 120 ש"ח במקום חיוב רגיל שאני משלם 20 ש"ח עבור ספק אינטרנט, (יש לציין שאני מקבל מכתב מהם 1 ל3 חודשים ולפעמים בכלל לא)
כשהתקשרתי לברר מול הנציגה בשירות הלקוחות למה הולכים לחייב אותי סכום גבוהה, מסרה לי כי נגמר לי המבצע, ביקשתי ממנה לחדש לי מבצע ולדאוג שלא ירד לי הסכום הנ"ל מאחר ולא סוכם איתי על דבר כזה מעולם בטח שאין לי התחייבות אצלם. התשובה שקיבלתי ממנה זו
" מאוחר מידי לא ניתן לעצור את החיוב הנ"ל זה ירד מכרטיס האשרי"
לשאלתי:
איך הם יכולים לגבות ממני מחיר לא פורפורצויונאלי מהסכום הקבוע החודשי (20 ש"ח) ופתאום 120 ש"ח חיוב שנתי ממני ללא שום התראה לפני, וללא קבלת רשות או הסכמה על כך מלכתחילה בהסכם חיבור ביננו.
מדובר בניצול תמימות של לקוחות וחוסר הוגנות לצרכן.
שלחתי פניה לפניות הציבור שלהם ולא קיבלתי מענה עד היום.
אשמח אם תעשו צדק בעניין!
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
מר מזור הצטרף לעסקה בשירות האינטרנט, במסגרתה 6 חודשים במהירות מקס' של 100 מ"ב הינם בתשלום חודשי של 20 ₪, ולאחריהם התשלום החודשי הינו מחיר רגיל של 140 ₪.
למר מזור נשלחו חשבוניות חודשיות, כאשר בשלוש החשבוניות שלפני סיום התשלום המופחת, הופיעה הודעה אשר כללה את תאריך סיום המחיר המופחת והמחיר אשר יחול לאחריו.
תגובה:
משום ששביעות רצונו של מר מזור חשובה לחברתנו, הוחלט כי באופן יוצא דופן, יבוצע זיכוי בגין ההפרש שבין המחיר המופחת לזה הרגיל. הזיכוי יזקדף לזכותו של מר מזור ויקזז את חשבוניותיו בחברתנו, ללא הגבלת זמן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה