פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב חשבוני למרות פנייתי לניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום סיום חוזה השירות, פניתי לנציג שירות והודעתי שאיני מעוניין בהמשך העסקה. למרות שפנייה בעל פה בבקשה לביטול עסקה תקפה על פי חוק הגנת הצרכן, החלטתי לפנות גם בעזרת אתר נתק לפקס של החברה, שוב בדרישה ברורה להפסיק את השירות, ע"פ חוק החברה מחויבת תוך שלושה ימי עסקים להפסיק את השירות ואת החיוב.
לאחר חודש אני רואה שהחברה עדיין מחייבת את חשבון הבנק שלי!
לטענת נציג השירות, פניתם אליי "בזמן לא נוח" ולכן לא בוצע ניתוק. מפנייתי בפקס אל חברתכם הובהר על ידי בצורה חד משמעית שאיני מעוניין בהמשך החוזה ושלא יפנו אליי נציגי שירות לקוחות וכיוצא בזה.
אני דורש החזר כספי מלא על כל התקופה מיום הודעתי בע"פ -ה 22.2.2013
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על תקופת החיוב מיום סיום החוזה, היום הודעתי על סיום העסקה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור נטוויז'ן שם ותפקיד:
פנייתה של גב' לוינסון נתקבלה בחברתנו ונבדקה לעומקה.
גב' לוינסון שוחחה עם מנהלת ממח' קשרי לקוחות של חברת נטוויז'ן בתאריך ה- 08.04.2013.
לבקשתה של גב' לוינסון בוטל שירות האינטרנט ממנוייה.
שביעות רצונה של גב' לוינסון חשובה לחברתנו ועל כן במנוייה בוצע החזר כספי בגין החיובים בעבור שירות האינטרנט בין התאריכים
ה- 24.02.2013-08.04.2013.
גב' לוינסון קיבלה שירות לשביעות רצונה.
תגובה:
בברכה,
פניות הציבור
נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה