פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כספים עבור שירותים נוספים שלא צרכתי אותם נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביולי 2012 הצטרפתי לחברת נטוויז'ן למבצע משולב של ספקית האינטרנט וטלפון נייח (קו ביתי).מאחר והתשלומים עבור חשבוניות שלהם היו בעזרת כרטיס אשראי - לא שמתי לב שבמשך תקופה של 6 חודשים נגבו ממני כספים עבור "שרותי אינטרנט ערך מוסף" נוספים שלא השתמשי בהם ולו פעם אחת בתקופה הזו. ב-1/3/13 יצרתי קשר עם החברה ( פניה מ' 194987533) ודרשתי לנתק אותי מכל "השירותים" הנוספים וגם לזכות אותי עבור "השירותים" הנל ששילמתי עבורם בחודשים 09/2012 ועד כולל חודש 02/2013. להתעקשותי שיזכו אותי , הנציגה אמרה שתעביר את פנייתי לבדיקה יסודית ומציאת שיחה מוקלטת במערכת של החברה שבשיחה זו נאמר לי על כל השירותים כולל פירוט המחירים עבורם ועל הסכמתי להתחברות לשירותים הנל. ואכן ב-4/3/13 חזרה הנציגה אלי ואמרה שהשיגו את הקלטת ואף הקשיבו לה ואכן מדובר בהסכמתי לקבל השירותים הנל. ולפי כך אינם יכולים לזכות אותי על כך. בשיחה זו אני התעקשתי שיעבירו אותי למישהו בכיר, כי אחרת אפנה לגורמים מקצועיים אחרים (כדוגמה הגשת תלונה לתביעות קטנות). ובכן, באותו היום חזרה אלי נציגה בכירה קרן ואמרה שיכולה "לפצות" אותי רק ע"י הוזלת שירותים אחרים בכ-10 שח בחודש, אך לא הסכמתי ואמרתי שהדבר לא מקובל עלי,ולכן היא אמרה שתעביר את בקשתי לזיכוי מלא הלאה למחלקת פניות הציבור.
ושוב חזר אלי נציג בכיר מפניות הציבור טום ב-13/3/13 ושוב אמר שלא יכולים לזכות אותי כי בידיהם הוכחה בדבר הקלטת שבה הסכמתי לשירותים. ואני אמרתי לו כי לדאבוני בחיים לא הייתי מסכימה לשירותים הנל וגם אם הסכמתי זה היה עקב שיווק אגרסיבי, ולכן בגלל העבודה שלא צרכתי אף פעם (אני מדגישה!אף פעם!) בשירותים הללו, בכל זאת אני מתעקשת שיזכו אותי מלא על סכום של 671.74 שח+ 16% מעמ. ושוב טום התעקש שלא ניתן.הייתי על סף התמוטטות מבחינה מורלית ורגשית ולכן אמרתי שלא רוצה לדבר איתו כי הם כחברה לא נותנים לי פתרון הוגן לבעייתי.
בינתיים חשבתי עם עצמי והבנתי שאני לא רוצה להמשיך להיות מנויה לשום שירותים של החברה והתקשרתי אליהם ב-20/3/13 ודיברתי שוב עם נציגה שממנה ביקשתי להתנתק מכל השירותים שלהם וכמו כן להאזין לקלטת "המדוברת". לדבריה היא אמרה שהיא צריכה לפנות למישהו שטיפל בי ממח' פניות הציבור (טום) לגבי אפשרות להאזנה לקלטת על-ידי וגם העבירה את פנייתי לניתוק מכל השרותים האחרים (ספקית איטנרנט + קו ביתי) למחלקת קשרי לקוחות.
ואכן ב-21/3/13 חזרה אלי נציגה ממחלקת קשרי לקוחות וניתקה לבקשתי מכל השירותים וגם היא הסבירה שתחזור אלי אחרי החג (פסח) בעניין הקלטת ומתי אוכל להגיע ולהאזין לה..
מאז עברו יותר משבועיים ("אחרי החג" ) ועדיין אף אחד מהנציגים (שהבטיחו) לא חזרו אלי..
אני בספק בכלל אם יש להם את השיחה המוקלטת (וזאת הסיבה האמיתית שלא חוזרים).
ובכל זאת אני מתעקשת לקבל פיצוי על עוגמת נפש שנגרמה לי מהיחס המזלזל של החבrה שאיתה הייתי בהתקשרות של יותר מ-5 שנים (לפני כן הייתי מנויה לשיחות לחו"ל), וכמו כן אני עדיין מתעקשת על זיכוי מלא בגין שרותי ערך מוסף שאף פעם לא צרכתי אותם!
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור נטוויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פנייתה של גב' צירקין התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גב' צירקין טופלה מול מחלקת פניות הציבור וקיבלה מענה מלא לפנייתה.
תגובה:
פניות הציבור נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה