פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף מכרטיס אשראי ללא ידיעתי נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 28.3 כתבתי מכתב חריף מאוד לHOT . כמובן שתשובה לא קבלתי בחזרה.
לפני כמה חודשים התחברתי לאינטרנט ביחידה שבה גרה אמא שלי. לאמא שלי ביחידה היה בזמנו YES בכבלים. לפני כחודש בעלת הדירה החליטה לעבור לHOT ורכשה מהם את הטריפל טלפון+אינטרנט+טלוויזיה.
לכל מקרה התקשרתי לברר שלא יהיה בעיה עם התשלום ויגבו ממני. כמובן שבטלפון נאמר שהכול בסדר ובעלי הדירה חתמו על המסמכים ועל כרטיס האשראי שלהם. כעבור שבועיים האינטרנט שלהם לא עבד והם התקשרו להוט לקבלת עזרה, כמובן שפרטיהם לא הופיעו כי (לפי טענתם) זו אותה הכתובת אז הם איחדו את החשבון . שאלתי שוב האם תיהיה בעיה עם התשלום? אמרו לי שלא. (יש שיחות מוקלטות).
לאחר שבוע בפירוט כרטיס האשראי הופיע לי הוט תשלום של 292 ש"ח ידעתי באותו רגע שאני משלמת על הטריפל שלא אני הזמנתי ולא אני חתמתי. כאשר התקשרתי לברר נאמר לי שרק בפעם השנייה שדברנו הפרידו לנו את החשבונות ושמחודש הבא הכסף ירד מבעל הבית של אמא שלי. וכאשר בקשתי את כספי בחזרה הנציגה אמרה תקחי מהם את הכסף שהם ישלמו לך וחודש הבא זה ירד מהכרטיס להם. אז כמובן שאת כספי מהוט לא קבלתי בחזרה, לא ענו לי על המכתב ששלחתי ואפילו לא התנצלו על הטעות. חשוב לציין שאין קשר ביני לבין בעלי הדירה של אמא שלי ומבחינתי הם גנבו לי כסף מכרטיס האשראי שלי ללא ידעתי ללא חתימתי וללא אישרו. אם הם השתמשו בכרטיס האשראי שלי הם יכולים להשתמש בבכרטיס של כול לקוח!!!
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה