פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור שירות שלא סופק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנזכר, או כמה ימים אחריו, שגרתי לחברת נטוויזן פקס ובו בקשה לנתק אחד משתי כתובות המשתמש שלי משירותיה של החברה. הבקשה נומקה בחתימה על הסכם טריפל עם חברה מתחרה, הוט, עסקה שכללה גם שירותי אינטרנט. לטענת החברה, אין להם שום רישום על פנייה שלי בנושא הנדון.
במהלך החדשים שאחרי התאריך הנזכר קבלתי שירותי אינטרנט מנטוויזן עבור שם משתמש אחד, שהיה ממוקם בזכרון-יעקב. את השירות בכתובת עליה נסובה התלונה, בת"א, קבלתי מהחברה השנייה, הוט.
במהלך התקופה קבלתי דיווחים על חיובים שוטפים מנטוויזן באמצעות הדואר האלקטרוני, מסרים אותם ייחסתי לחשבון המשתמש שלי בזכרון יעקב.
לאחרונה, קבלתי מהחברה דו"ח שנתי וממנו למדתי שנטוויזן המשיכה לחייב אותי במהלך כל התקופה גם על חשבון משתמש בת"א. כדאי להבין שטכנית אין למשתמש שום דרך מוכרת לי לנצל במקביל שני ספקי אינטרנט.
פניתי לנטוויזן בדרכים שונות, פקס, דואר אלקטרוני, פנייה באתר, ובקשתי שיחזירו לי את כספי שחוייב בטעות. הפצרתי בהם לבדוק אם נצלתי את שירותיהם ולזכוני רק במידה ואמנם לא נצלתי אותו.
במהלך הבירורים שקיימתי שוחחתי הן עם עובדי שירות מן המניין והן עם שני עובדים בכירים, מארק ולין (?). שניהם הבהירו לי שמאחר ואין להם כל רישום המדווח על בקשה לניתוק שירות, הם מנועים מלהיענות לבקשתי. הצעתי שההחזר יהיה בצורת אספקת שירות בחינם למשתמש הפעיל שלי לתקופה דומה לתקופת אי-קבלת השירות המדוברת, אך גם הצעה זו נדחתה. שני אנשי השירות הבכירים הסכימו להציע הנחה חלקית זעומה לכמה חדשים, הנחה שערכה אינו עומד בשום יחס לתשלומים העודפים שלי.
בתגובה, סגרתי גם את המשתמש השני. תגובה זו אינה מקזזת, כמובן, את הנזקים הכספיים שנגרמו לי, למעלה מ- 1,600 ש"ח (125 ש"ח X 13 חדשים).
אשמח לקבל את עזרתכם.
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה