פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המציאו לי קו טלפון וירטואלי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
יש בביתי קו טלפון 1 מציינת קו טלפון אחד. כאשר העיסקה שקיבלתי היתה 69 שקלים לחודש לניידים ולנייחים. הודיתי מאד על עיסקה כה טובה. להפתעתי חשבונות הטלפון שאני מקבלת מתייחסים לקו טלפון וירטואלי שהחיובים בו אינם תואמים לדיל שסוכם איתי ובכלל אין ברשותי
מספר קו שכזה. תרגיל עוקץ לכל דבר ועניין.הייתי איתם בקשר יומיומי מתיש ומתסכל כשהם מבטיחים שוב ושוב לבדוק ולטפל ובסופו של דבר נאלצתי לשלם סכום מסויים על קו טלפון שאין ברשותי. שירות גרוע מאוד.
כל הסעיפים ברשימה מצד ימין סוג הנזק :
פרסום בגנות החברה,ושיפור איכות השירות של נטויז'ן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה