פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיטת מכירות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
בחור מאוד חביב מתקשר, מדבר מאוד מהר, מסביר שכלקוחה וותיקה אני זכאית לקבל משהו שישמור על הבטיחות של הנתונים במחשב שלי מהאקרים - מבקש לחזור על הפרטים שלי ועל הדרך, לקראת הסוף, אחרי שאני כבר עייפתי מהשיחה הוא משחיל פנימה כי יש עלות של 24 ש"ח. רק שהוא לא מספר שזה העלות אלא אומר "עכשיו את משלמת 24 ש"ח". זה נשמע כאילו זה המחיר שאני משלמת לנטוויזין כרגע. רק במקרה הסתכלית חצי שעה לפני כן על המחיר שאני שלמת לנטוויזין ואני יודעת שזה יוץר אז העמדתי אותו במקום.
ככה לא מוכרים - וזה לא הפעם הראשונה שנטוויזין משתמשת בשיטה הזאת. יש אנשים מבוגרים שמתבלבלים מזה וישר מסכימים. יותר גרוע - הם לא מוכנים לשלוח שום דבר בכתב לגבי זה כיון שהם לא רוצים שנעלה על העובדי שזה תוספת למחיר שמשלמים.
השיטה הזאת נועדה לבלבל אנשים והיא פסולה בעיניי. כלקוחה וותיקה (הבחור טורח להזכיר לי שאני לקוחה משנת 1998) אני מצפה להתנהגות הרבה יותר הולמת מזאת.
עלבון סוג הנזק :
אני רוצה שמנהל מכירות יתנצל על השיטה הזאת ויבין שפעם הבאה - אני עוזבת. יש מספקי חברות - וזה אני, אמא שלי ועוד כמה חברים. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור חברת נטוויז'ן בע"מ שם ותפקיד:
פנייתה של גב' בר און התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
פנייתה של גב' בר און טופלה לשביעות רצונה
תגובה:
פניות הציבור חברת נטוויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה