פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק אינטרנט נושא התלונה:
רוזנבלום  אורן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
ברצוני להתלונן על שירות גרוע שקיבלתי מנטויזן ועד היום לא נפתרה בעיתי .
ב28.04.13 יום א' שלחתי טופס נתק אשר לא זכה להתייחסות באותו היום . (יש אישור שליחה אתר נתק )
ב29.04.13 יום ב' שלחתי שליחה נוספת של טופס הנתק לנטויזן ולא חזרו אלי . (יש אישור שליחה אתר נתק )
ב02.05.13 יום ה' התקשרה נציגה אשר הציגה את עצמה מקשרי לקוחות , הנציגה שאלה למה אני מעוניין להתנתק כאשר הסברתי לנציגה את הסיבה שלי היא לא הפסיקה לקטוע אותי באמצע דברי , האשימה אותי בטענות שהצגתי .
להלן הטענות :
אני התחברתי למבצע בנדל ב 160 ₪ לחודש למשך שנה כאשר הסתיימה השנה הועברתי למחיר בסיס של 90 ₪ לחודש . הבעיה היחידה שלי היא שלא קיבלתי דיבור ולא אחד על כך במהלך כל השנה . גילתי את המחיר המופרז כאשר נציגת שדרוגים התקשרה אליי וביקשה לתת לי "מבצע" ל15 מגה ב130 ₪ (בלי בושה , כאשר המחיר בשוק הוא 20 ₪ לספק ) . באותו רגע ביקשתי מנציגה לנתק אותי . כמובן שהנציגה התחילה להתפתל אמרה לי תפנה לשירות לקוחות תבקש שם , בקיצר לטרטר לקוח .
אל מול טענת הנציגה שהחשבוניות נשלחו למייל שלי אמרתי שמעולם לא קיבלו הסכמה פוזיטיבית לשליחת חשבוניות במייל בנוסף זאת לא פעם ראשונה שביקשתי חשבוניות בדואר במעמד השיחה בה עדכנתי את הבנדל ביקשתי חשבוניות כדי לא להגיע למצב שכזה אך לא נשלחה חשבונית אחת .
בנוסף ראוי לציין שקיבלתי דיבורים על התוכנית בנדל כשהצרפתי למייל האישי שלי (המעודכן ) עם חשבוניות היו נשלחות למייל הם היו צרכים להגיע למייל זה אך גם זה לא קרה .
כך או כך אני חוזר ואומר מעולם לא הסכמתי בשום צורה לקבל חשבוניות במייל ותמיד הדרישה הייתה לקבל חשבוניות לדואר בבית שכתובתו לא השתנתה כבר 40 שנה .
אני דורש פיצוי לא רק בגלל שחייבתם אותי ללא הודעה מוקדמת בתעריף מופרז , אל פי חוק אני יודע שמרגע בקשת הניתוק שלי תוך 24 שעות אני צריך להיות מנותק מיום ראשון 28/04/2013
האינטרנט עדיין פעיל .

המנוי על שם: רבקה רוזנבלום
מספר טלפון : 035364123
אני אורן רוזנבלום בנה של בעלת המנוי ומיופה כוח עבורה .
אודה להתייחסותכם אני זמין במספר 0546553944 .
בתודה מראש ,
רוזנבלום אורן .
כספי סוג הנזק :
פיצוי הראוי בחוק פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה