|
|
|
|
|
|
שירות לקוי על תקלה שלא נפתרת 3 שבועות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 05 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מתאריך 5.5.2013 הוקטן נפח התיבה שלי מ-1 ג'יגה ל-100 מגה ללא עדכוני.
פניתי מספר פעמים לשירות והועברתי לנציגי תמיכה ולא טופלתי והבעיייה לא נפתרה למרות שטענו שכן.
אתמול 23.5.2013 יצרה עימי קשר רועה מהשירות והסבירה שאם לא אשנה את החבילה לא ניתן יהיה לתקן את התקלה.
בלית ברירה הסכמתי לשינוי חבילה כמובן בסכום גדול ממה שסוכם מראש עם נפח של 1 ג'יגה לפני שנה כשעברתי לאחר 12 שנה מחברת 012 כי הובטח לי שירות מצויין ?!
מאחר והנושא לא טופל ועדיין קיימת התקלה אינני יכול לשלוח ולקבל אימיילים בתיבה , לכן פניתי שוב הבוקר 24.5.2013 בצ'אט דרך אתר הבית של חברת 013 ושוחחתי עם נציגת שירות שהעבירה אותי לנציג טכני שהעביר אותי לשירות וביקשו להעביר אותי חזרה לנציג טכני.
בסה"כ ביזבזתי היום מעל חצי שעה ורק ביקשתי לשוחח עם מישהוא סמכותי והפסקתי את המעבר מנציג לנציג כי לא קיבלתי מענה.
התבקשתי להשאיר מספר טלפון שיחזור אלי מנהל ונרשמה מספר
פנייה 198648359.
במהלך 3 השבועות שאני מתלונן על התקלה נרשמו הפניות הבאות :
197722488 , 198359909.
בנוסף , בתאריך 8.5.2013 נשלח פקס לפניות הציבור של 013 ועד היום לא התקבל מענה.
היום יצרתי קובץ וורד המכיל את כל תכתובת הצ'אט וההעברות מנציג לנציג ואשמח להעביר במידת הצורך.
תודה רבה.
|
+עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|