פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביעת תשלום במשך 3.5 שנים בלי שימוש בשרות נושא התלונה:
אפלבאום דינה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 2009 אני ביקשתי ניתוק משרותי אינטרנט של נטוויז'ן בגלל העברה לספק אחר מטעמי עבודה של בעלי, על זה ציינתי בשיחה עם נציגת החברה. באותה תקופה ספקי אינטרנט עבדו בשיטת "חבילות" עם התחייבויות, שבגללן הרבה מהמשתמשים נפלו בפח.
היה נאמר לי שאם אני מפסיקה שרות מיידי עליי לשלם קנס. כי אפציה אחרת הציעו לי להמשיך שרות עד סוף שנה ו אחר כך להפסיק.
כמובן אחרי 4 חודשים אני שכחתי לגמרי לגבי טריק הקטן הזה, במיוחד בגלל העובדה שבעלי מטפל בכול נושא התקשורת.
רק אחרי 3.5 שנים גיליתי שהחברה ממשיכה לגבוע כסף למרות שבתקופה זאת לא היתה אף התחברות לשרתים שלהם.
שילמתי מדי חודש 104 ש"ח למהירות של 1.5 מגאביט, שהיום כבר במחיר זה נותנים 100 מגאביט.
עובדה זאת כנראה לא הטרידה את נטוויזן לגמרי, עד כדי כך שבמשך כל השנים אלו הם לא התקשרו להציע תוספות או שינויים במסלול השירות, שבדרך כלל נהוג בחברות אחרות, אלא היה בררור שלקוח שכח על התשלום המגוכח ( אני מזכירה, שלא היתה אף התחברות לסרברים של החברה ).
בשיחה עם נציגה היה נאמר שחברה פעלה במסגרת החוק ואין לדבר על שום החזר, על שאלה למה במשך שנים לא הציעו לי שינויים ושדרוגים ענתה הנציגה שכל פניות של החברה לא נענו, למרות שכבר 12 שנה מספרי הטלפונים שלנו לא השתנו. למרבה הפלא כשהחברה החליטה להציע שרות שיחות בינלאומיות הם מייד הצליחו להשיג אותי בטלפון ( עובדה זאת רשומה אצל החברה ).
באופן פורמאלי החברה פעלה במסגרת הסדרים עם משרד התקשורת, אבל לאור הנעמר למעלה אני בטוחה שמדובר בהתנהגות לא הולמת, זילזול מוחלט במצבו של לקוח וגביעת כספים בילתי חוקית בזמן אי-שימוש בשרות.
אני דורשת החזר של הסכום שנגבע במשך תקופת של 3.5 שנים, במקרה שתחליט החברה לא להתייחס לדרישתי אשקול לפנות לבית משפט.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי עבור תקופת אי-שימוש בשרות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
גב' אפלבאום הצטרפה לעסקה בשירות האינטרנט הכוללת התחייבות. במהלך התקופה, ביקשה גב' אפלבאום לבטל את השירות. חברתנו העמידה לגב' אפלבאום מספר אפשרויות. האחת, לבטל את המנוי באופן מיידי, תוך תשלום יתרת קנס היציאה. השניה, להותיר את המנוי פעיל ולפנות לחברתנו בתום ההתחייבות. גב' אפלבאום בחרה להותיר את המנוי פעיל.
למרבה הצער, גב' אפלבאום לא פנתה לחברתנו עד לאחרונה בעניין זה. לכשפנתה, בוטל המנוי באופן מיידי.
חברתנו אינה יכולה לבצע בדיקה שמהותה האם היה שימוש בשירות או לאו.
תגובה:
לגב' אפלבאום הוצע זיכוי בגין חלק מן התקופה. גב' אפלבאום בחרה שלא לקבל את ההצעה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה