פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חייבו אותי על קו אינטרנט שביטלתי בספטמבר 2012 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בספטמבר 2012 התנתקתי משירות האינטרנט של נטווז'ן, והשארתי את קו הטלפון שלהם. במשך 10 חודשים מהניתוק הכל היה בסדר. פתאום אתמול נדהמתי לקבל חשבון גדול מהרגיל שבו יש תוספת על אינטרנט מהיר ושירות אנטי וירוס. הסברתי גם לפקידה בשם אלינה,וגם היום למנהלת שירות לקוחות שהתנתקתי לפני 10 חודשים ועברתי ל 014, והם טוענים שלא התנתקתי ולא מסכימים לבטל את החיוב על האינטרנט .
בגלל זה אני מתנתק גם משירות הטלפון שלהם, אבל אני רוצה שלא יחייבו על האינטרנט ושישלחו לי אישו שאני מנותק מהכל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה