פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
טורס עידן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני לספר על המקרה שלי עם חברת נטווז'ן והוט. בשנת 2012 הייתי מחובר לחבילת בנדל של הוט( זהוי חבילה שאני משלם אך ורק להוט והיא מספקת לי את התשתית ואת הספק ) הספק במקרה הזה היה נטוויז'ן. עקב מעבר דירה התנתקתי מחברת הוט בספטמבר 2012. והפסקתי את התשלום אליהם (כ80 שח לחודש לתשתית +ספק ) בחודש מאי 2013 קיבלתי חשבונית על סף 15 שח מחברת נטוויז'ן ולצערי שמתי לב להורדה רק בחודש יוני כשביקשתי להתנתק ולקבל הסבר מדוע הורידו לי כסף מהחשבון למרות שאני כבר אינני מנוי אליהם ומבחינתי אני תמיד הייתי מנוי אצל הוט כי התשלום היה אך ורק אליהם ולא לנטוויז'ן . הם אמרו שהם לא קיבלו שום הודעת ניתוק של החשבון שלי ועקב עליית מחירים או סיום מבצע אני צריך להתחיל לשלם את ההפרש. בחברת הוט טוענים שזאת אחריותי לבטל את חברת הספק.(כאן אני לא מבין מדוע כשאני עושה חבילת בנדל אני אמור בסוף ההתקשרות ליצור קשר עם חברת הספק הלוא לשם זה עשיתי את הבנדל , כדי לא לדבר עם הספק ושחברת הוט יהיו המוקד היחידי שאני פונה אליו ומשלם לו מבלי להיות מטורטר במענים קוליים של חברות ולשלם לכל מיני חברות אחרות). חברת נטוויז'ן עד היום גבתה ממני כמעט 200 שקל (15 בחודש מאי . 55 בחודש יוני 120 שח בחודש יולי) למרות שביקשתי להתנתק מהם הם אומרים שאלו תשלומים על הזמן בו הייתי מחובר. כששאלתי אותם מדוע הם לא שמו לב שמחודש ספטמבר 2012 ועד חודש מאי 2013 לא הייתי מחובר הם לא השיבו בצורה עניינית , אז כשאמרתי להם שלפי המקרה שלי אני יכולתי לגלוש חינם בחברה כל אותם חודשים ומבלי לשלם שקל (כאמור מאז הניתוק מהוט בחודש סמפטמבר 2012 הופסקו התשלומים לחברת הוט).
אבקש את עזרתך כי הם לא מוכנים להחזיר לי את הכסף , בנוסף התקשר אלי נציג של נטוויז'ן והסביר על שירותים נוספים אך לא אמר שהם בתשלום וחוייבתי 60 שח נוספים על שירותים אלו למרות שאף פעם לא נכנסתי למייל של נטוויז'ן ואני בטוח שהם יכולים לבדוק תנועה בחשבון ואם גלשתי איי פעם במייל שלהם .
לא הייתי פונה אלייך אם החשבון היה נמוך אך במצטבר זה 200 שח והם לא מוכנים להקשיב ולהחזיר אפילו חלק ממנו.
תודה רבה עידן טורס

לאחר דיבור עם מנהלת השירות לקוחות לטענתה ירדן יקואל שמה. היא אומרת שזאת אחריותי בלבד להתנתק ואף היא יכלה לחייב רטרו אקטיבי על אותם חודשים שעברו מאז התנתקותי מהוט על אף שלא הייתי מודע לקיום החשבון בנטוויז'ן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על סך 200 שח או יותר פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה