פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות שלא צרכתי נושא התלונה:
שליטא רם שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביקשתי הצעת מחיר לשרותי אינטרנט וזכיתי למענה מהיר ואטרקטיבי. למסירת פרטי חיוב הסתפקתי במסירת פרטי האישיים ולא את אמצעי התשלום. הודעתי שברצוני לשקול ההחלטה מול הצעת מחיר נוספת והתבקשתי בסיום השיחה זו (נציג החב' שמו דימא) לכשחזור, לאמת כל הדרוש לחיוב החשבון כמה שיותר מהר.
לא חזרתי משום שהחלטתי להישאר עם ספק האינטרנט הקודם.
לא ברור איך הצליחו נציגי נטויז'ן להשי את פרטי התשלום אולם קיבלתי חיוב בכרטיס האשראי.
לאחר ביטול החיוב הנידון חזרו נציגי החב' הנ"ל ובפיהן טענה שבעצם הסכמתי להיות לקוח שלהם (לא נכון כלל וכלל היות ונשארתי לקוח של ספקית האינטרנט הקודמת) ועלי לשלם עבור חודשי הצריכה שבצעתי היות והתחייבתי.
לא הואילו כל טענותיי והטיפול עבר למח' המשפטית שלהם.
אבקש עצתכם בנידון.
בברכה רם שליטא
הטרדה ממשית סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה