פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מספר חודשים וזאת לאחר מייל שלי, ושיחה עם נציגה של החברה נושא התלונה:
שפיגלשטיין אבי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.04.2013 נשלחה בקשה שלי ,להפסיק את מתן השירות /להתנתק:
בקשת ניתוק ,והפסקת התקשרות עם ברק/נטוויז'ן-הטלפון שלי בבית:04-**********
שולח: av******@***.***.il <*******@**.***8.il>
אל: [email protected]

לחב.נטוייז'ן שלום,
אני מבקש להתנתק מהחבילה שלכם ,היות ועברתי לבזק בינלאומי, החל מחודש מרץ 2013,
תודה מראש,
נא להפסיק ולחייב אותי!!!!!
אבי
***********************8



עדיין חויבתי לחודש אוגוסט,
ולמרות שהנציגה הבטיחה לחזור אלי ,היא לא חזרה אלא המשיכו החיובים

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה