פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב כרטיס האשראי זמן רב לאחר ההתנתקות מהחברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, בעבר היינו לקוחות של חברת נטויזין, אך התנתקנו מהם ועברנו לספק אינטרנט אחר. ההתנתקות נערכה סופית באפריל 2013 (מס' פנייה 197463122), זאת לאחר שכמה חודשים לפני כן כבר לא קיבלנו שירות אבל נטויזן המשיכה לחייב אותנו.
הבעיה היא שגם עתה, חצי שנה לאחר שהתנתקנו, החברה ממשיכה לחייב את כרטיס האשראי שלנו בארבעה שקלים בכל חודש, וזאת בלי שום סיבה. אין לנו קשר לחברה, אין לנו קנסות ואנו לא מקבלים שום שירות ממנה.
אבקש להפסיק חיוב זה לאלתר.
תודה, צבי ודפנה *******
כספי סוג הנזק :
להפסיק את החיוב הכספי החודשי של נטויזן פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה