פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה שלא כדין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני מנויה בכביש מזה שנים רבים ( מנוי פסקל ע"ש אמיר לזר). במאי 2013התרעתי בפני שירות הלקוחות כי המכשיר נפל מהמקום הקבוע וביקשתי הדרכה מה עלי לעשות.
תודרכתי כיצד להחזירו למקום ובמידה ולא מסתדרת לפנות למוקד השירות.
בעלי סידר את המכשיר ומאז ועד היום ( קרוב לשנה ) אכן המכשיר לא נפל בשנית ומוצב באופן קבוע במכוניתי.
למצער, קיבלתי השבוע חשבונית, שרק בשל עירונותי הרבה גיליתי שכביש שש על דעת עצמם הפכו אותי למנוית וידאו ולא פסקל בשל תקלה בפסקל. ( כאמור אותה התקלה מלפני שנה).
כביש 6 טוענים כי שלחו מכתבים על כך, אך המכתב היחיד אותו קיבלתי ( כל המכתבים מהשנה האחרונה ברשותי מתוייקים) הינו מהשבוע בו מודיעים לי על המעבר שלי לבדיעבד מנוית וידאו ולא התראה על כך.
למצער רק בשל עירוניתי הרבה גיליתי שחוייבתי מעל הנדרש ( כמנוית וידאו ולא כמנוית פסקל) אך בשיחה עם שירות הלקוחות הם מתכחשים לכך שמכתביהם לא הגיעו ליעדם וממשיכים לגבות ממני שלא כדין ואף לא לפצות אותי.
מדובר בגניבה לאור יום, אני, כמו האדם הדביר, הנחתי כי סידור הפסקל על ידי ועל ידי בעלי אכן טופל ואכן תקין ולראיה לכך הינה שנה שלמה בה המשכתי לקבל חשבוניות כל חודש של מנוית פסקל, כביש שש מעולם לא הפסיק את המנוי, מעולם לא הודיע לי שהמכשיר לא תקין וכו, רק עכשיו שנה אחרי על דעת עצמם ועל אף היותי מנוית פסקל החליט כביש שש על דעת עצמו ( מבלי שפניתי או שאני יודעת כי כלל יש בעיה במכשיר) להפוך אותי למנויות ווידאו וכמובן בדרך זו לגבות ממני כספים נוספים.
עצוב לדעת כי כך פועלת חברה ציבורית בישראל ושעלינו הלקוחות לעמוד על המשמר מפן גניבות שכאלה.
נא זיכויי חשבוני בהקדם ולא אפנה לבית הדין לתביעות קטנות.
בברכה,
עו"ד הדר ***

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה