שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך. |
תגובה: |
סעיף 14 בתנאים הכלליים למנוי וידאו קובע כי חובת הלקוח (או בעל הרכב) לעדכן את החברה בדבר כל שינוי שחל בפרטים שנמסרו במעמד ההתקשרות, לרבות הוספת וגריעת כלי רכב מחשבון המנוי. כל עוד לא ידווח שינוי, מצבת כלי הרכב תיוותר כמות שהיא.
בהתאם לאמור לעיל, כאשר מבוצעת העברת בעלות לרכב הרשום כמנוי וידאו במערכות חברת "דרך ארץ", בעל המנוי מתבקש ליידע אותנו, על מנת שנוכל לנקוט בפעולות הנדרשות כדי למנוע שיוך של נסיעות עתידיות שיבצע רכב זה לחשבונו. רכב מספר 4562229 הוסר מחשבון מנוי וידאו מספר 1437856 ביום 26/4/07, ובהתאם לכך, כל הנסיעות שבוצעו עד למועד זה ברכב המצוין לעיל חויבו בחשבון מנוי הוידאו המצוין לעיל.
לפנים משורת הדין, מוכנה חברת "דרך ארץ" להעביר את החיובים בגין הנסיעות לבעלים החדשים של הרכב, במידה ובמערכות החברה יפתח לרכב המצוין לעיל חשבון מנוי או חשבון לקוח.
נכון למועד המענה טרם נפתח חשבון מנוי או חשבון לקוח מזדמן לרכב המצוין לעיל. לכן לא ניתן להעביר את החיובים בגין הנסיעות. יחד עם זאת, באפשרותך לפנות למוקד שירות הלקוחות בעתיד, בטלפון 03-9081111, ולברר האם נפתח לרכב המצוין לעיל חשבון מנוי או חשבון מזדמן.
למותר לציין כי באפשרותך לגבות את כל החובות ממי שעשה שימוש ברכב בתקופה הנדונה.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|