פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נוהג נפסד והתנהגות ארוגנטית למינויי כביש 6 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מי שנרשם כמנוי לכביש 6 - מתחייב כנראה להיות גם המודיע והמזכיר שלהם.
לפני כמה חודשים החלפתי את מכוניתי. להפתעתי קיבלתי עתה הודעות חיוב מכביש 6 על מכוניתי הקודמת.
התקשרתי אליהם למחות ולהפתעתי הרבה, הם חושבים שזה בסדר להמשיך ולחייב אותי על אף שאין להם כל בעיה לראות כי לא אני בעליו של הרכב !!!
הסברם: אתה היית צריך להודיענו שמכרת את הרכב. לא רק זאת, הם גם לא יזכו את חשבוני עד שהרכב שמכרתי יסע שוב בכביש 6 !!!
זוהי התנהלות שראוי שתובא לידיעת כל מינויי כביש 6 וכדאי וראוי שנתחיל כולנו לחשוב פעמיים לפני שנוסעים בכביש הזה - בהתיחס לחברה הארוגנטית שמפעילה אותו.
עלבון, בזבוז זמן, כעס ותסכול. סוג הנזק :
אץ להתנצל. ב. להחזיר מיד את החיוב. ג. לשנות הנהלים: כביש 6 יודע בדיוק מיהו בעליו של כל רכב שנוסע בו. אסור בתכלית שיפיל חובת דיווח על משתמשים קיימים. אנחנו לא משרתיו ולא מודיעיו. פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך. תגובה:
סעיף 14 בתנאים הכלליים למנוי וידאו קובע כי חובת הלקוח (או בעל הרכב) לעדכן את החברה בדבר כל שינוי שחל בפרטים שנמסרו במעמד ההתקשרות, לרבות הוספת וגריעת כלי רכב מחשבון המנוי. כל עוד לא ידווח שינוי, מצבת כלי הרכב תיוותר כמות שהיא.

בהתאם לאמור לעיל, כאשר מבוצעת העברת בעלות לרכב הרשום כמנוי וידאו במערכות חברת "דרך ארץ", בעל המנוי מתבקש ליידע אותנו, על מנת שנוכל לנקוט בפעולות הנדרשות כדי למנוע שיוך של נסיעות עתידיות שיבצע רכב זה לחשבונו. רכב מספר 4562229 הוסר מחשבון מנוי וידאו מספר 1437856 ביום 26/4/07, ובהתאם לכך, כל הנסיעות שבוצעו עד למועד זה ברכב המצוין לעיל חויבו בחשבון מנוי הוידאו המצוין לעיל.

לפנים משורת הדין, מוכנה חברת "דרך ארץ" להעביר את החיובים בגין הנסיעות לבעלים החדשים של הרכב, במידה ובמערכות החברה יפתח לרכב המצוין לעיל חשבון מנוי או חשבון לקוח.

נכון למועד המענה טרם נפתח חשבון מנוי או חשבון לקוח מזדמן לרכב המצוין לעיל. לכן לא ניתן להעביר את החיובים בגין הנסיעות. יחד עם זאת, באפשרותך לפנות למוקד שירות הלקוחות בעתיד, בטלפון 03-9081111, ולברר האם נפתח לרכב המצוין לעיל חשבון מנוי או חשבון מזדמן.

למותר לציין כי באפשרותך לגבות את כל החובות ממי שעשה שימוש ברכב בתקופה הנדונה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה