אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מר כתאני הנכבד,
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי בחשבון לקוח מזדמן מספר 2096087, ביום 14/1/07 הופקה חשבונית נסיעות המסתיימת בספרות 0480 ע"ס 42.55 ₪, שנשלחה לכתובתך, כפי שהיא רשומה במשרד הרישוי. מאחר ולא שולמה במועד, ביום 13/2/07 הופקה חשבונית חיוב בגין אי תשלום במועד, המסתיימת בספרות 3619 ע"ס 64.68 ₪.
ביום 22/2/07 פנית למוקד שירות הלקוחות. במהלך השיחה שלמת את חשבונית הנסיעות. ביחס לחשבונית החיוב בגין אי תשלום במועד, נמסר לך כי במידה ותצרף את רכבך למנוי בכביש 6 (דבר שאינו כרוך בהתחייבות או בתשלום דמי מנוי חודשיים ומוזיל משמעותית את תעריפי הנסיעה בכביש), ניתן יהיה להפחית 50% מהחיוב. לחילופין, נמסר לך כי ניתן לפנות בבקשה חריגה לביטול החיוב לפורום חיובים מיוחדים, על מנת שהנושא ייבדק ויישקל. אבקש להדגיש כי במהלך השיחה לא נאמר לך כי החשבונית תבוטל, כפי שטענת בפנייתך.
לאחר בדיקת הנושא, לא נמצא לנכון לבטל את החיוב בגין אי תשלום במועד מחודש פברואר 2007, וזאת מאחר ובחשבונך כבר בוטל בעבר חיוב בגין אי תשלום במועד, וזאת לפנים משורת הדין ובאופן חד פעמי. כמצוין לעיל, במידה ותצרף את רכבך למנוי בכביש 6, ניתן יהיה להפחית 50% מהחיוב.
|
תגובה: |
לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות, בטלפון 03-9081111.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכת נסיעה רגועה ובטוחה
|
פתרון: |
|
|