פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בעבור נסיעה שבוצעה ברכב של בבעלותי מספר שנים נושא התלונה:
תבור בועז שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ביום 20.05.07 חוייב כרטיס האשראי שלי בתשלום ע"ס 41.28 ש"ח לזכות כביש שש.

כאשר התקשרתי לכביש שש על מנת לברר את פשר החיוב נמסר לי כי רכב בהיה בבעלותי עד אמצע 2005 ביצע נסיעה בכביש במהלך חודש מאי 2007.

נציגת השירות קיבלה את טענתי שהרכב לא בבעלותי (היא יכלה לראות זאת באמצעות המחשב שלה שמחובר, כנראה, למחשבי משרד הרישוי).

לכן שאלתי הבאה אליה התקדה באופן בו כביש שש יחזיר לי את התשלום שנגבה ממני בעבור רכב שלא שייך לי ואני אף לא נהגתי בו.

למרבה האבסורד, נאמר לי שאני אוכל להיות מזוכה אם וכאשר הרכב יעלה עוד פעם על הכביש, כאשר שאלתי מה קורה במידה והרכב לא יעלה יותר על כביש שש (לא חסרות אפשרויות שאכן כך יקרה, מהאפשרות שהאוטו יורד מהכביש ועד לאפשרות שלא יסעו בו יותר בכביש) וכתשובה נענתי שפשוט מאד אני לא אוכל להיות מזוכה בגין נסיעה.

להזכירך- חברת כביש ש קיבלה את טענתי (הנכונה) שהרכב לא בבעלותי כמעט שנתיים, לא זאת אף זאת חברת כביש שש יודעת מי הבעלים של הרכב ולמרות זאת היא מסרבת לפנות אליו על מנת שיסדיר את התשלום.

האם זוהי התנהגות תקינה של חברה כה גדולה וחזקה??? האם לא נפגע במקרה הנ"ל כיסו של האזרח הקטן באופן בו חברת כביש ש מסרבת בעזות מצח להפנות את החשבון לבעל הרכב הנוכחי.

לדעתי התנהגות זו גובלת בפשע ולצערי הרב אזרחי רבים נאלצים להתמודד עם בריונות זו (כך ממש) של חברת כביש שש?

אני חושב שעל מנת לשמור על אינטרס לגיטימי של הציבור זהו מקרה קלאסי להתערבות של גוף צרכני חזק וזאת על מנת שיחייב את חברת כביש שש לפנות לבעל הרכב הנוכחי ולא למי שהרכב היה פעם בבעלותו, מה עוד שחברת כביש ש יכולה לבצע זאת ללא עלות כלשהי!!!!
כספי סוג הנזק :
זיכוי של החשבון ממנו נגבה תשלום שלא כדין וחיוב בעל הרכב הנוכחי. פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
מר תבור הנכבד,

פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
תגובה:
בסעיף 14 בתנאים הכלליים למנוי וידאו מצוין כי חובת הלקוח (או בעל הרכב) לעדכן את החברה בדבר כל שינוי שחל בפרטים שנמסרו במעמד ההתקשרות, לרבות הוספת וגריעת כלי רכב מחשבון המנוי. כל עוד לא ידווח שינוי, מצבת כלי הרכב תיוותר כמות שהיא.

בהתאם לאמור לעיל, כאשר מבוצעת העברת בעלות לרכב הרשום כמנוי וידאו במערכות חברת "דרך ארץ" על בעל המנוי ליידע אותנו, וזאת על מנת שנוכל לנקוט בפעולות הנדרשות כדי למנוע שיוך של נסיעות עתידיות שיבצע רכב זה לחשבונו. רכב מספר 3783416 הוסר ממנוי וידאו מספר 777556 ביום 6/6/077, ובהתאם לכך, הנסיעות שבוצעו עד למועד זה ברכב המצוין לעיל חויבו במנוי הוידאו המצוין לעיל.

כפי שהוסבר במספר שיחות שקיימת עם מוקד השירות, לפנים משורת הדין מוכנה חברת דרך ארץ להעביר את חיובי הנסיעות לבעלים החדשים של הרכב, במידה ובמערכות החברה יפתח לרכב המצוין לעיל חשבון מנוי או חשבון לקוח. יחד עם זאת, היות וטרם נפתח חשבון על שמו של הבעלים החדשים של הרכב, עדיין לא ניתן להעביר את החיוב בגין הנסיעות.

באפשרותך לפנות למוקד שירות הלקוחות בנושא מעת לעת, ובמידה ובמועד פנייתך ימצא כי לבעלים החדש של הרכב נפתח חשבון במערכות החברה, יועברו חיובי הנסיעות לחשבון זה וחשבונך יזוכה.

למותר לציין כי באפשרותך לגבות את כל החובות ממי שעשה שימוש ברכב בתקופה הנדונה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה