פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות ורצינות בשירות לקוחות בכביש 6 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים עשינו מנוי למספר רכבים שהיו בשימוש העסק.
לפני כשנה – ועד היום – אנו מנסים ליצור עמכם קשר בכדי להסיר את הרכבים מהמנוי. הרכבים נמכרו, ובוצעה העברת בעלות עליהם. ניסינו ליצור עמכם קשר אך לדאבוני לא זכיתי לכל מענה טלפוני ו/או התייחסות לכל ההודעות עם הפרטים אשר השארתי.

לפני כחודש ימים עו"ד הדין של החברה שלכם שלח אלינו שובר תשלום עבור הנסיעות שנעשו בכביש. בשובר היה את מספר הטלפון של העו"ד ואנו מצאנו הזדמנות, טלפנו ואמרנו לו כי הרכבים אינם בבעלות העסק יותר ואנו לא זוכים לכל מענה טלפוני מהמרכז של כביש 6.

עו"ד אמר שהוא יבדוק את העניין ויחזור אלינו – לא קיבלנו כל תשובה ממנו (ולא הופתענו מהעניין).

הבוקר השארנו שוב פרטים עם הבעיה דנן, וסוף סוף חזרה אלינו נציגה לא כל כך חביבה ואף גסת רוח (בלשון המעטה) העונה לשם דינה.

גב' דינה הנכבדה לא הטתה אוזן קשבת לבעיה שאנו היינו בה, היא אף הייתה גסה מאוד ואציג בפניך את המילים שהיא ביטאה במהלך השיחה:
אני אומר: תקשיבי לי רגע...
דינה: "אתה יכול לדבר לקיר מצידי, אני כותבת רגע משהו...."
אני אומר: ניסיתי ליצור איתכם קשר ולא עניתם לי
דינה: "אתה מדבר שטויות ואתה סתם מטומטם..."

אני חייב לציין כי בשלב מסוים היא אף קיללה, ובנוסף לזה אמרה "אתה יכול אפילו לתבוע אותי ולהתלונן עלי, קח מספר טלפון..." – אני נשארתי בהלם וניתקתי. אני לא צריך להקשיב לקללות כאלו.
כספי ועילבון סוג הנזק :
בדיקה של מי הרכבים הללו ותחייבו אותם ולא אותי, תבטלו לאלתר את המנוי אשר רשום על שמי. טיפול בנציגת הלקוחות העונה לשם דינה פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
אבקש להודות לך על פנייתך.
תגובה:
בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי ביום 21/11/06 צורף רכב מספר 2235656 למנוי פסקל מספר 2191030.

בסעיף 15 בתנאים הכלליים למנוי פסקל מצוין כי חובת הלקוח (או בעל הרכב) לעדכן את החברה בדבר כל שינוי שחל בפרטים שנמסרו במעמד ההתקשרות, לרבות הוספת וגריעת כלי רכב מחשבון המנוי. כל עוד לא ידווח שינוי, מצבת כלי הרכב תיוותר כמות שהיא.

בהתאם לאמור לעיל, כאשר מבוצעת העברת בעלות לרכב הרשום כמנוי פסקל במערכות חברת "דרך ארץ" על בעל המנוי ליידע אותנו, וזאת על מנת שנוכל לנקוט בפעולות הנדרשות כדי למנוע שיוך של נסיעות עתידיות שיבצע רכב זה לחשבונו. הרכב המצוין לעיל הוסר מחשבון המנוי רק ביום 30/7/07, ובהתאם לכך, הנסיעות שבוצעו עד למועד זה ברכב המצוין לעיל חויבו במנוי הפסקל המצוין לעיל.

אבקש להוסיף כי החשבוניות שהופקו במנוי הפסקל המצוין לעיל מחודש דצמבר 2006 ואילך נשלחו לגביה מהוראת הקבע שעודכנה על ידך כאמצעי התשלום הקבוע, אולם הבנק דחה את החיובים. אדגיש בנוסף כי לאורך התקופה לא מצאת לנכון להסדיר את חובך או להסדיר אמצעי תשלום אחר בחשבון המנוי, למרות שהתחייבת לכך בעת פתיחת חשבון המנוי ולמרות שלאורך התקופה ביצעה החברה פעולות רבות על מנת ליידעך לגבי החוב והדרכים להסדרתו.

היות וכך, הועבר הטיפול בחובות שנותרו למשרד עו"ד חן פישר, כחלק מפתיחת תיק הוצל"פ. לפרטים נוספים עליך לפנות ישירות למשרד עו"ד חן פישר, בטלפון 09-8890906.


ביחס לתלונתך לגבי השיחה שהתקיימה עם מוקד השירות ביום 30/7/07, אבקש להדגיש כי אנו רואים בחומרה רבה את הנושא וכי תלונתך הועברה לבדיקתם ולטיפולם של מנהלי מוקד השירות. נבקש להביע את התנצלותנו הכנה על אי הנוחות, במידה ונגרמה, ולהודות לך על שהסבת את תשומת ליבנו למקרה.


נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה