אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מר חרותי הנכבד,
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
|
תגובה: |
בהמשך לתשובתי מיום 21/5/07, בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי ביום 1/8/07 פנית למוקד שירות הלקוחות ביחס לחיובי הנסיעות של רכב מספר 4562229. לאחר בדיקה, נמצא כי לרכב נפתח חשבון לקוח מזדמן ע"ש הבעלים החדש, ולכן היה באפשרותנו להעביר את חיובי הנסיעות שבוצעו ברכב במהלך חודש מרץ 2007 לבעלים החדש של הרכב. במקביל, נעשה ניסיון ליצור עימך קשר על מנת שתיידע אותנו כיצד ברצונך לקבל את הזיכוי, אולם מאחר ולא היה מענה הושארה לך הודעה לחזור אלינו.
ביום 27/8/07 נעשה ניסיון נוסף להשיגך, ולאחר שהצלחנו ליצור עימך קשר, בקשת כי הזיכוי יועבר לידיך באמצעות המחאה. בהתאם לכך, בטווח של כשלושה שבועות ממועד המענה תשלח לכתובתך המחאה ע"ס 24.23 ₪.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכת נסיעה רגועה ובטוחה
|
פתרון: |
|
|