פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פירוט נסיעות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מדוע כצרכן אנני מקבל פירוט מלא של זמני הנסיעה מספר הקטעים שנסעתי באותה הנסיעה ושעת הנסיעה. מדוע אני צריך להתיחס לחשבון כאל משהו מושלם ללא טעויות. לא מבין למה חברות הסלולר לדוגמא, מסוגלות לתת מיפרט מלא של השיחות ללא עלות נוספת ואילו "דרך ארץ" אינם מסוגלים לתת את השרות הפשוט הזה ללא תשלום.
בכל קניה באשר היא במדינת ישראל הלקוח רשאי לדעת על מה הוא משלם מבלי שיחויב בעלות עריכת החשבון. תארו לעצמכם שהייתם הולכים לסופרמרקט ובסוף החשבון היו מוסיפים לכם 2 שקלים בעבור פרוט על המוצרים שקניתם.
אני חושב שזו חוצפה למרות שאיכשהו הצליחו להגן את חוסר הפרוט בחוק.

ביזבוז זמן עם בירורים סוג הנזק :
פירוט כל הנסיעות, זמני נסיעות, מספר קטעים, וחיוב על כל נסיעה ונסיעה בכביש פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.

חברת דרך ארץ מאפשרת למנויים לקבל פירוט נסיעות במספר אופנים:
1. ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות ולקבל טלפונית פירוט של עד 5 נסיעות, ללא תשלום.
2. ניתן לקבל פירוט נסיעות בחשבונית:
• עבור פירוט הנסיעות הראשון הנשלח ללקוח, לא יגבה תשלום.
• עבור פירוט נסיעות נוסף נגבה תשלום, כפי שנהוג בחברות רבות.

המידע המופיע בחשבונית הסטנדרטית, הינו בהתאם לתקנה 4 לתקנות כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) (אכיפת תשלומים), התשנ"ט - 1999, הקובעת כי בחשבון הנשלח יפורטו: מספר רישוי הרכב, שם החייב, תאריך ותקופת החיוב בחשבון, סכום החיוב ומספר הנסיעות.

הפקת המידע המפורט לגבי כל נסיעה, כרוך בהפעלת משאבים נוספים, מערכתיים ואחרים, שזמן וכסף בצידם ולכן אנו מספקים אותו תמורת תשלום.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה