פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לקבלת החזר כספי על זיכוי מכביש 6 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מנוי פסקל בכביש 6 מזה מספר שנים (לקוח 1956629#). במהלך חודש יולי 2007 ביצעתי שתי נסיעות בכביש 6, לאחר חודשים רבים בהם לא נסעתי בכביש.
לקראת סוף חודש אוגוסט קיבלתי חשבונית לתשלום מיידי בסך 21 ₪ וכן חשבונית נוספת בסך 17.51 ₪.
משהתקשרתי למוקד שירות הלקוחות לבירור פשר החשבוניות, נמסר לי כי היות וחיוב כרטיס האשראי לא כובד ("מסיבת אין כרטיס תחליפי"), והחברה נאלצה לפנות לחברת האשראי לבירור פרטי כרטיסי, הוסיפה החברה קנס בגין עמלת הטיפול והבירור של פרטי הכרטיס המעודכן.
ברצוני לציין, בהקשר זה, כי במהלך חודש אפריל 2007 החלפתי את כרטיס האשראי שברשותי, ומשיחה עם נציגי חברת ישראכרט נאמר לי מפורשות כי הם הודיעו לכלל החברות מולן קיימות הוראות קבע בכרטיסי אודות פרטי הכרטיס החדש (כבר במהלך חודש אפריל).
ככל שמידע זה לא הועבר כיאות מחברת ישראכרט לחברת דרך ארץ ו/או הוחלט להתעלם ממנו, אין לי יד ורגל בדבר, ולפיכך אינני צריכה לשאת בכל תשלום שהוא בגין העדר אינפורמציה זו.
אי לכך, סבורתני כי על חברת דרך ארץ להחזיר לי את מלוא הסכום שנגבה ממני שלא כדין בסך 17.51 ₪.

בנוסף לכל האמור לעיל, בד בבד עם הנפקת החשבונית המחודשת ע"ס 21 ₪, בחרה חברת דרך ארץ לקנוס אותי בסך של 48.51 ₪ על אי תשלום הסכום המקורי במועד. זאת, כאמור, לאור העובדה שכרטיס האשראי שחוייב במועד לא היה הכרטיס המעודכן.
ברי, כי לאור הנסיבות דלעיל, גם השתת קנס זה נעשתה על ידי החברה שלא כדין ועל לא עוול בכפי.
אציין, כי לאחר משא ומתן ארוך ופניות חוזרות ונשנות בעניין למוקד שירות הלקוחות, נאותה החברה לזכות אותי בגין הקנס (בלבד) בסך 48.51 ₪, אלא שכפי שהובהר לי זיכוי זה הועמד לרשותי לצורך קיזוז עם חיובים בגין נסיעות עתידיות.

היתכן כי לא רק שחברת דרך ארץ התעלמה מהודעת חברת האשראי ולפיכך גובה ממני עמלה, אלא שהיא בוחרת להשאיר את הזיכוי על הקנס בידיה ל"שימוש עתידי"?


היות ואני נוסעת בכביש 6 לעיתים רחוקות ולפיכך, אף מתכוונת להחזיר את הפסקל שברשותי, אין כל הצדק לכך שסכום הזיכוי הנ"ל ישאר בידי החברה והנני מצפה לקבלת החזר כספי בגין חיוב זה.
כספי סוג הנזק :
השבה מיידית של הכספים הנ"ל פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
גב' שביט הנכבדה,

פנייתך לאתר "תלונה" הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
תגובה:
בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי במנוי פסקל מספר 1956629, ביום 23/7/07 הופקה חשבונית נסיעות המסתיימת בספרות 2064 ע"ס 21.00 ₪. חשבונית זו נשלחה לגביה מכ"א שהיה מעודכן באותה העת בחשבון המנוי, אולם חברת האשראי דחתה את החיוב.
במקרה של דחיית תשלום על ידי חברת האשראי נדרשות פעולות מערכתיות ואחרות אשר כסף בצידן לאיתור אמצעי הגביה החלופי, ועל כן מחויב הלקוח בעמלת החזר. בהתאם לכך, ביום 20/8/07 הופקה חשבונית חיוב בגין עמלת החזר, המסתיימת בספרות 1221 ע"ס 17.51 ₪. בנוסף, מאחר וחשבונית הנסיעות מחודש יולי 2007 לא שולמה עד המועד האחרון לתשלום, ביום 20/8/07 הופקה חשבונית חיוב בגין אי תשלום במועד, המסתיימת בספרות 1220 ע"ס 48.51 ₪.
אבקש להוסיף כי פרטי כ"א חדש הועברו לידנו על ידי חברת האשראי ביום 9/8/07 (לאחר שהופקה חשבונית הנסיעות מחודש יולי 2007) ולכן שתי החשבוניות מחודש אוגוסט 2007 נשלחו לגביה מכ"א החדש וכובדו על ידי חברת האשראי.
ביום 29/8/07 שלמת את חשבונית הנסיעות מחודש יולי 2007, ולכן לפנים משורת הדין ובאופן חד פעמי הוחלט לבטל את חשבונית החיוב בגין אי תשלום במועד מחודש אוגוסט 2007. אבקש להדגיש כי נהלי החברה קובעים כי במידה והלקוח אינו מעוניין שהזיכוי יתקזז מנסיעות עתידיות ניתן להוציא ללקוח המחאה בגינו, אולם במקרה זה לא פעלו נציגי החברה על פי הנהלים ועל כך התנצלותנו הכנה. בטווח של כשלושה שבועות ממועד המענה תשלח לכתובתך המחאה ע"ס 48.51 ₪.
אבקש להוסיף כי פרטי המקרה הועברו לידיעתם ולטיפולם של מנהלי מוקד השירות. אנו מודים לך על שהסבת את תשומת ליבנו למקרה ואפשרת לנו לתקנו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה