פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא הולם בפניותי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי החלפתי מכונית. פניתי לתחנת השרות בטלפון ונאמר לי להגיע לתחנה בכביש 6. כשהגעתי נאמר לי כי האכב רשום כרגע על חברה וצריך להגיע עם המנכ"ל. הגעתי איתו לשם ואז נאמר לי כי יש תקלה במכשיר הפסקל וישלחו לי עם שליח מכשיר חדש. מאז התקשרתי 3 פעמיםלמרכז השרות. בכל פעם לקחואת אותםהפרטים ונאמר כי תוך מספר ימים ישלחו לי את המכשיר. בשבוע שעבר כשהיה ברור לי שלא יהיה שינוי מפעמים קודמות ביקשתי לדבר עם מנהל השרות. הוא סרב לדבר איתי למרות שהמוקדנית אמרה לו שאני מאוד מעוניין לדבר איתו. עד היום לא קיבלתי מכשיר חלופי. כמובן שמחייבים אותי במחיר מלא למרותשקניתי מכשיר פסקל. מהחברה בה אני עובד אין לי אישור לנסוע בכביש 6 ללא פסקל כך שאני מפסיד כמעט מדי ום מספר שעות בנסיעה בכבישים אחרים.
אודה לכם אם סוףסוף תשלחו לי את המכשיר ולא תבקשו שוב את מסםר המכונית ותעודת הזהות.
מאכזב מאוד לראות את חוסר היעילות והזילזול מחברה שמבחוץ נראית חדשנית ויעילה.
כשהיה לי חוב לחברה בתחילת הדרך העיניין טופל במהירות וביעילות רבה
אודה לטיפולכם.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתך לאתר "תלונה" הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.

תלונתך ביחס לשירות שניתן לכך במהלך החלפת רכבים במנוי פסקל מספר 408303 הועברה לבדיקתה ולטיפולה של הנהלת מוקד שירות הלקוחות. נבקש להביע את התנצלותנו הכנה על אי הנוחות, במידה ונגרמה.

מצורף בזאת שי צנוע.

אבקש להוסיף כי מבדיקתנו עולה כי ביום 12/11/07 נמסר לידך מכשיר פסקל חדש במרכז השירות וההצטרפות בבאר שבע .


נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכת נסיעה רגועה ובטוחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה