פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית מחיר מלא עבור נסיע בכביש 6 למנוי פסקל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים מכרתי את הרכב הקודם שהיה ברשותי והודעתי על כך טלפונית לחברת דרך ארץ .ביקשתי להקפיא המנוי שברשותי.
ב-18.6.09 התקשרתי לחברת דרך ארץ והודעתי על רכישת רכב חדש (שוחחתי עם עודד). מסרתי את מספר הרכב וביקשתי לצרפו למנוי שעל שמי. עודד הודיע לי
כי הם לא קיבלו את מספר הרכב שלי ממשרד הרישוי.
ב-20.6.09 נסעתי בכביש 6 אך הפסקל לא צפצף.
ב-21.6.09 שלתי בפקס את צלום רשיון הרכב וסיפרתי להם לגבי הנסיעה שנסעתי יום לפני כן. להפתעתי הודיעו לי כי יהיה עלי לשלם מחיר מלא עבור הנסיעה למרות
שכאמור יש לי פסקל. בכל מקרה ביקשו שאתקשר שוב ב-22.6. ואכן אתמול שוב התקשרתי (שוחחתי עם אביטל) שאף היא חזרה ואמרה שיהיה עלי לשלם מחיר מלא עבור הנסיעה. ביקשתי לדבר עם משהו הממונה עליה אך היא סרבה בטענה שאסור לה.
כמו כן ביקשתי שישלחו לי את התפסן לפסקל כדי שאוכל להדביקו לחלון, אך משום מה זה לא אפשרי.
שאלותי-
א. האם מנוי פסקל אמור לשלם מחיר מלא עבור נסיעה בכביש 6 (אינני אשמה שהבירוקרטיה מסורבלת. אני הודעתי בזמן ואף צרפתי צלום רשיון רכב).
ב. האם הממונים הם מעל העם. מדוע לאזרח הקטן "אסור" לדבר עם הממונים?

ג. במידה ובקשתי לא תאושר אני מבקשת לבטל את המנוי.
עלבון, אובדן זמן, נזק כספי סוג הנזק :
א. תשלום מחיר הנסיעה כמנוי פסקל. ב. שיחה עם אחד האחראים על תלונולת הציבור פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה