פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מונופוליסטית ללקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
2 נושאים האחד אישי והשני ציבורי כללי
1. קיבלתי חשבונית בגין נסיעה בכביש 6 בצרוף חשבונית קנס או "חיוב בגין אי תשלום במועד". הנסיעה בוצעה ב 9.3.09 באותה נסיעה למיטב זכרוני, ביקשתי בטלפון להעביר את הפסקל מרכבי הישן לרכב החדש ( מס 5401666)
בו בוצעה הנסיעה הנ"ל והוסבר לי שזה חל מידית. אכן הודעת התשלום הראשונה התקבלה אך היות ואני מורגל מזה שנים לתשלום בהוראת קבע תייקתי מבלי משים את ההודעה. בברור שעשיתי עם שירות לקוחות של דרך ארץ כביש 6. נענתי שהפסקל הועבר רק ב 10 למרץ דהיינו למחרת הנסיעה. אין לי כל דרך לבדוק זאת שכן החברה אינה נוהגת להוציא אישורים כלשהם בכתב ללקוחותיה למעט הוראות תשלום. המוקדנית הודיעה לי בחגיגיות שאם אשלם מיד את החשבונית תשקול לוותר לי על הקנס... זאת למרות שכתוב על הודעת התשלום שאם החשבון ישולם עד המועד החדש (7.7.09) יבוטל הקנס. הייתי מצפה משירות המכבד את לקוחותיו שיבדוק חריגה לא רגילה של לקוח ותיק שמשלם תמידבמועד, בהוראת קבע, לפני ששולחים לו הודעת חיוב וקנס. יתרה מזאת הודעת חיוב כזו מן הדין שתפרט את מועד הנסיעה וכל פרט רלוונטי שיכול ללקוח לברר את העניין מבלי להתייבש על הקו בתקווה שהמוקדנית תענה לו ותואיל לתת לו את הפרטים היה אפשר לחסוך הרבה עוגמת נפש עם קצת רצון טוב וכבוד ללקוחות אך אלה לא קיימים אצל מונופול שלקוחותיו בני ערובה ונתונים לחסדיו. אגב בדיקתי באתר האינטרנט העלתה שאין כל חשבונית פתוחה/ שלא שולמה לגבי הרכב הנ"ל. גם בחשבונית, שהוצאה ב 21.4.09, לאחר הנסיעה הנ"ל, לא הוזכר שיש חשבונית קודמת שלא שולמה, כפי שצויין בחשבונית הנ"ל שהוצאה ב 13.5.09 . לכאורה החברה עושה כל מאמץ כדי שאפספס חשבונית ואשלם קנס.

2. עניין ציבורי יותר. כביש 6 לא מוצא לנכון להוריד את תעריפי הנסיעה למרות העומס והפקקים והפגיעה בבטיחות שנגרמים ע"י העבודות בכביש.
3. תנאי השירות המחייבים הם חד צדדיים ודרקונים. הפרסום החדש (6 אישי)שמזמין להצטרף לשירות אישי באינטרנט מטעה ולוקה. האפשרות להנות מהשרותים המוצעים מותנית בהסכמה לקבל את כל השירותים המוצעים לרבות קבלת חומר פרסומי ושיווקי מוצרים. (סעיף 4.3). רק עיון מדוקדק בתנאי השירות יגלה שחלק מהשירותים המוצעים לרבות ההצעה המפורסמת לשלם חשבונות באינטרנט, בכלל עדיין אינם זמינים . תנאי השירות לכשעצמם שווים בדיקה.
החברה אינה מתחייבת למנוע הגעת הנתונים האישיים של הצרכן לידי צד שלישי, (2.3) מנקה עצמה מכל אחריות לנזקים כתוצאה מכך ומסתפקת בהזהרה שאם זה יקרה על הלקוח לדווח לה מידית?! החברה גם מטילה על הלקוח את האחריות להזנה לא נכונה של נתונים (7.3) החברה גם מנקה עצמה מאחריות לנזקים "שנגרמו ע"י מי שאינו מורשה לעסוק בכך" (7.4) ???? החברה שומרת לעצמה זכות לשנות את הסיסמא האישית של הלקוח (בד"כ זכות זו שמורה ואף מומלצת ללקוח בלבד). החברה גם זכאית לשנות את תנאי השירות ללא כל הודעה ללקוח. איזה זכויות יש בכלל ללקוח? על מה החברה כן אחראית? האם תנאים חד צדדיים אלה, בכלל עומדים בדיני חוזים אחידים? מי שומר על הלקוחות שאינם יודעים לקרוא את הסעיפים באותיות הקטנות?
הייתי שמח לו הייתם בודקים את התנאים המשפטיים הנ"ל ובכלל את ההתנהלות הפטרונית של כביש 6 שמואיל בטובו להתיר לנו להנות משירותיו שגם הם כאמור נתונים בספק ולא ברור מי מפקח עליהם. הרגשתי בנדון גרועה!
בברכה
דב פלד
גם וגם. כל האפשרויות ברשימה סוג הנזק :
לוודא שחברת דרך ארץ לא תוכל לנצל את היותה ספק שירות יחיד וריבון על כביש 6 פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה